2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مرگ سرباز فداکار هنگام تلاش برای نجات یک مرد

مرگ سرباز فداکار هنگام تلاش برای نجات یک مرد

در این حادثه علاوه بر سرباز فداکار دو نفر دیگر نیز در کانال آب غرق شدند.

دوات آنلاین -سرباز فداکار کلانتری ۱۱ ورامین، هنگامی که متوجه غرق شدن یکی از اهالی ورامین در کانال آب شد، به داخل کانال پرید اما هر دو جان خود را از دست دادند.

 

جام جم نوشت: ۱۲ مهرماه امیرحسین شهرکی سرباز اهل استان گلستان، برای انجام ماموریت در ورامین آماده شد. او در شرایطی به ماموریت خود می اندیشید که روحش خبرنداشت این آخرین ماموریت او خواهد بود. سرباز فداکار شهرکی - فقط ۱۹ سال داشت.

 

آخرین ماموریت

سرهنگ هادی حسن زاده شهابی، معاون اجتماعی پلیس شرق تهران در خصوص از خودگذشتگی این سرباز جوان به جام جم گفت: سرباز فداکار و وظیفه شناس کلانتری از شهرستان ورامین روز حادثه مشغول انجام ماموریت بود که متوجه سقوط یکی از اهالی ورامین به داخل کانال آب قاسم آباد شد. براساس برآوردهای اعلامی، عمق کانال، بیش از هفت متر بود اما دست کم پنج متر آب در آن جریان داشته است.

 

سرباز فداکار ما به محض مشاهده سقوط آن فرد، به داخل کانال آب پرید، اما هردو گرفتار آب شدند. نفر سوم هم زمانی که متوجه گرفتارشدن سرباز و فرد اول در کانال آب شد، خود نیز داخل کانال پرید تا هر دو را نجات دهد که همگی غرق شدند.

 

به گفته حسن زاده شهابی، ساعت ها پس از وقوع حادثه از پیکر سرباز خبری نبود اما با تلاش بی وقفه و جست وجوی فراوان توسط عوامل امدادی سرانجام جسد او فردای روز حادثه، ۱۳ مهرماه، حوالی ساعت ۱۵ و بسیار دورتر از محل حادثه پیدا و همچنین جسد دو فرد دیگر هم از آب بیرون کشیده شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.