2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مرگ مرد فداکار بعد از نجات 3 نفر

مرگ مرد فداکار بعد از نجات 3 نفر

این مرد وقتی در ساحل سوروی بندرعباس دید زنی همراه با 2کودکش در امواج دریا گرفتار شده دوان دوان خودش را به آنجا رساند و...

دوات آنلاین -مرد جوان وقتی دید زنی همراه با 2 فرزندش در حال غرق شدن در دریا هستند برای نجات آنها به آب زد و موفق شد جان هر 3نفر را نجات دهد اما خودش گرفتار امواج شد و جان باخت.

 

به نوشته همشهری، این مرد 38ساله که حسین حیدری‌نژاد نام داشت و اهل جاسک بود وقتی در ساحل سوروی بندرعباس دید زنی همراه با 2کودکش در امواج دریا گرفتار شده دوان دوان خودش را به آنجا رساند و وارد دریا شد. او ابتدا سراغ بچه‌ها رفت و آنها را نجات داد و از دریا بیرون کشید.

 

این مرد فداکار دوباره به دریا برگشت و با وجود اینکه توانش را از دست داده بود تلاش کرد زن جوان را نیز از آب بیرون بکشد. طولی نکشید که او توانست این زن را نیز نجات دهد، اما خودش گرفتار امواج شد. براساس این گزارش در این حادثه این مرد فداکار به‌دلیل آبگرفتگی ریه‌هایش دچار حادثه شد. با وجود انتقال به بیمارستان عملیات احیای او ناکام ماند و جانش را از دست داد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.