2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته

بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته

هدی زین العابدین وقتی در سریال سقوط یک فرشته نقش فاطمه را بازی کرد به شهرت زیادی رسید. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -هدی زین العابدین تاکنون در نقش های متعددی حضور داشته است اما شاید نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته را بتوان نقطه عطفی در کارنامه هنری او محسوب کرد. بیوگرافی این بازیگر در ادامه آمده است.

هدی زین العابدین بازیگر نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته

هدی زین العابدین در سینما

هدی زین العابدین متولد 11 تیر ماه 1368 است و در کرج به دنیا آمده است. او در رشته گرافیک درس خوانده و علاوه بر آن عکاسی هم می کند اما بازیگری را از سال سال 1384 با بازی در فیلم خانه روشن به کارگردانی وحید موساییان آغاز کرد. او سپس در سال 90 به بازی در فیلم سه قدم عاشقی مشغول شد و در ادامه مسیر حرفه ای خودش در فیلم های پایان خدمت، صفر و آنها حضور یافت.

 

زین العابدین در سال 96 پرکار بود و در سه فیلم بازی کرد که هر سه موفق بودند. عرق سرد، جاده قدیم ساخته منیژه حکمت و اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده.

 

این بازیگر در سال 97 کار با دو کارگردان مطرح دیگر را تجربه کرد. در فیلم سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند حضور یافت و در فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی جلوی دوربین رفت. سپس یک سال بعد در فیلم دست انداز ساخته کمال تبریزی نقش زنی به نام رها را برعهده گرفت.

 

دو فیلم زالاوا و دسته دختران آخرین کارهای زین اعابدین در سینما محسوب می شوند که هر دو تولید سال 1399 هستند.

هدی زین العابدین بازیگر نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته

بازی در نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته

هدی زین العابدین قبل از این که در نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته در تلویزیون ظاهر شود در دو سریال آشپزباشی و یکی از ما بازی کرده بود اما نقش فاطمه سب شد او به اوج شهرت برسد.

 

او سپس در دو سریال دیگر بازی کرد. یکی به نام همه خانواده من به کارگردانی داریوش فرهنگ تولید سال 1391 و دیگری سریال 87 متر ساخته کیانوش عیاری که هنوز پخش نشده است.

هدی زین العابدین بازیگر نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته

هدی زین العابدین در شبکه نمایش خانگی

زین العابدین در شبکه نمایش خانگی نیز حضوری فعال داشته و تا به حال در چهار سریال بازی کرده است. فصل سوم سریال قلب یخی، سریال کرگدن، شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری و رقص روی شیشه تجارب او در این حوزه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.