2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بهترین روش ها برای از بین بردن بوی زهم مرغ

بهترین روش ها برای از بین بردن بوی زهم مرغ

با ترفندهایی بسیار ساده اما موثر می توانید بوی بد مرغ را قبل و بعد از پخت کاملا رفع کنید.

دوات آنلاین -برای از بین بردن بوی مرغ ممکن است شما به طعم برخی موادی که به مرغ اضافه می‌کنید، حساس باشید و نتوانید طعم و بوی برخی مواد افزودنی را تحمل کنید. در این حالت توصیه می‌شود که از چند تکه هویج یا ساقه کرفس برای از بین بردن بوی مرغ استفاده کنید . برخی راهکار‌های مناسب برای از بین بردن بوی زهم مرغ قبل از پخت و از بین بردن بوی مرغ بعد از پخت را در ادامه به نقل از خراسان مطالعه کنید:

 

آب لیمو بوی بد مرغ را از بین می برد

برای از بین بردن بوی نامطبوع مرغ بهتر است که قبل از پخت،آن را ساعتی در سس یا آب لیمو بخوابانید.با استفاده از این روش به راحتی می‌توانید بوی بد مرغ را از بین ببرید.

 

ترفند: بوی بد گوشت را چطوری بگیریم

 

رفع بوی زهم مرغ با رزماری و پیاز

برای از بین بردن بوی مرغ هنگام پخت می‌توانید از گیاهان و ادویه‌جاتی مانند رزماری و پیاز استفاده کنید تا به راحتی بوی بد مرغ را از بین ببرید.

بوی بد مرغ را چگونه از بین ببریم

سیر برای گرفتن بوی بد مرغ

یکی دیگر از روش‌های بی‌نظیر برای رفع بوی مرغ، این است که مرغ را از قبل در سیر رنده شده بخوابانید.

 

بوی زهم را با نمک از بین ببرید

شب قبل از پختن مرغ‌ها، روی آن نمک بپاشید و مرغ را در صافی قرار دهید تا آب آن خارج شود. سپس مرغ را خوب بشویید و با مقداری کره، تفت دهید و پخت  آن را ادامه بدهید.

 

بیشتر بخوانید: شوری غذا را چه طور سریع و آسان بگیریم

 

مرغ را در سرکه بخوابانید

نیم‌ساعت پیش از پخت مرغ، تکه‌های مرغ را در سرکه، آب لیمو یا زردچوبه بخوابانید و پس از آن خواهید دید که بوی بد مرغ از بین خواهد رفت.

   برای گرفتن بوی زهم مرغ چه کار کنیم

از ترکیب معطر استفاده کنید

یک عدد سیب، دو عدد چوب دارچین، چهار عدد میخک، مقدار کمی زنجبیل و یک چهارم پیمانه سرکه برای از بین بردن بوی بد مرغ در این روش لازم است. طریقه استفاده از این مواد به این صورت است که باید هنگام پخت مرغ این مخلوط را به آب آن اضافه کنید .خواهید دید که بوی بد مرغ از غذای تان حذف خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.