2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال هم سایه

بیوگرافی امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال هم سایه

امیراحمد قزوینی در سریال هم سایه نقش یک پزشک به نام حافظ را بازی کرده است. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -نقش حافظ در سریال هم سایه یکی از نقش های اصلی است که امیراحمد قزوینی به خوبی از عهده آن برآمده است. بیوگرافی این هنرمند در ادامه آمده است.

 امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال هم سایه

حضور امیراحمد قزوینی در سینما

امیراحمد قزوینی بازیگر جوانی است که تاکنون در سینما حضور موفقی داشته و اگرچه تعداد فیلم هایی که بازی کرده کم است اما انتخاب های دقیق و هوشمندانه ای داشته است. فیلم پچ پچه های پشت خط نبرد که اشکان خیل نژاد آن را در سال 91 کارگردانی کرده یکی از تجارب جدی قزوینی در سینما است و او در این فیلم با نوید محمدزاده هم بازی شد. این فیلم روایت ۸ رزمنده در خط مقدم جبهه در زمانی که جنگ در آتش بس فرو رفته بود. هر یک از سربازان از زاویه دید خود به زندگی، معتقدند مورد تهاجم زبانی یکدیگر قرار گرفته‌اند و توسط شخصیت اصلی این نمایش علیرضا به سخره گرفته می‌شوند و...

 

فیلم اکو یکی دیگر از کارهای قزوینی است که او و تران علیدوستی در آن بازی کرده اند.

 

امیراحمد قزوینی که در تئاتر نیز حضوری جدی داشته و دارد در سال 95 در فیلم ماجرای نیمروز 1 بازی کرد و سپس 2 سال بعد در فیلم جان دار بار دیگر با جواد عزتی همکار شد و در سال 97 برای دومین بار با محمدحسین مهدویان در فیلم ماجرای نیمروز 2 کار کرد.

 امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال هم سایه

بازی در نقش حافظ در سریال هم سایه

نقش حافظ در سریال هم سایه اواین نقش جدی او در تلویزیون محسوب می شود. حافظ در این سریال پزشکی است که دایی اش که او هم دکتر است از وی به شدت حمایت می کند اما حافظ خواسته ها و عقاید متفاوتی دارد. از سویی قرار است او با دختردایی اش به نام نگار که نقش او را محیا دهقانی بازی کند، ازدواج کند اما اوضاع به همین روال پیش نمی رود و اتفاقات زیادی برای حافظ رخ می دهد که زندگی اش را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.