2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا رهی در سریال در کنار پروانه ها می میرد

آیا رهی در سریال در کنار پروانه ها می میرد

چه سرنوشتی در انتظار رهی است؟ او در آخر سریال در کنار پروانه ها می میرد یا این که ماجرای دیگری برایش رقم می خورد؟

دوات آنلاین -سریال در کنار پروانه ها داستان مردی جوان به نام رهی را روایت می کند و از فراز و فرودهای زندگی او می گوید. رهی بیمار است اما آیا او می میرد؟

 

ویژگی های شخصیتی رهی در سریال در کنار پروانه ها

رهی که نقش او را سامرند معروفی بازی می کند شخصیت خاصی دارد. او عاشق خانواده اش است. این خانواده به پدر و خواهر و دامادش محدود می شود و مادر او سال ها پیش از دنیا رفته است. از طرفی رهی دوستی صمیمی به نام مجید دارد که مانند برادرش است. اینها را خودتان هم دیده اید و حتما متوجه شده اید رهی یک بچه مثبت تمام عیار نیست بلکه گاه خطاهایی هم دارد و اشتباهاتی نیز می کند. گاهی وسوسه می شود. گاهی از کوره در می رود و دعوا راه می اندازد و نکته دیگر این که از نظر اعتقادی نیز ضعیف است و همین موضوع در واقع چالش اصلی او با پدرش سلطان است.

 

رهی در مجموع دل خوشی از زندگی ندارد و گمان می کند چیزی تا آخر خط نمانده و به زودی باید از قطار زندگی پیاده شود اما می خواهد تا هست مراقب خواهرش باشد. او را از زندان بیرون بیاورد. تولد خواهرزاده اش را ببینید و ... خطاهایی هم که این جوان مرتکب می شود در راستای همین خواسته اش است اما او بالاخره خواهد فهمید بار کج به مقصد نمی رسد و به همین دلیل برخی رفتارهای خود را اصلاح می کند.

آیا رهی در آخر می میرد یا سریال در کنار پروانه ها پایانی دیگر دارد

رهی می میرد یا زنده می ماند

رهی بیمار است. یک بیماری قلبی که مادرش نیز به سبب ابتلا به همان جانش را از دست داد. برای رهی که شاهد خاموش شدن چراغ زندگی مادرش بوده کاملا واضح و مسلم است که او نیز فرصت زیادی برای نفس کشیدن در این دنیا ندارد و چشمانش به زودی برای همیشه بسته خواهد شد. بیماری رهی صعب العلاج است و خودش به این باور رسیده که می میرد. حتی قبرش را هم خریده؛ قبری در طبقه دوم آرامگاه مادرش.

 

با وجود تمام این مسائل رهی در آخر سریال در کنار پروانه ها زنده خواهد ماند. این یک پیش بینی است اما حدسی است که بر اساس خط سیر داستان و گفته های پراکنده عوامل سریال مطرح می شود. رهی زنده می ماند، اعتقاداتش بر می گردد و این بار بچه مثبت واقعی می شود. در این میان مجید هم که نقش او را وحید رحیمیان بازی می کند، سهم بزرگی دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.