2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی وحید رحیمیان بازیگر نقش مجید در سریال در کنار پروانه ها

بیوگرافی وحید رحیمیان بازیگر نقش مجید در سریال در کنار پروانه ها

وحید رحیمیان بازیگر جوانی است که در سریال در کنار پروانه ها نقش مجید را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -وحید رحیمیان با بازی در نقش مجید در سریال در کنار پروانه ها اولین تجربه جدی خودش را به عنوان بازیگر به ثبت رسانده است البته او برای خیلی از ما نامی آشنا است.

وحید رحیمیان بازیگر نقش مجید در سریال در کنار پروانه ها

وحید رحیمیان در خندوانه

وحید رحیمیان متولد سال 1371 است و به صورت آکادمیک بازیگری نخوانده اما خیلی زود معروف شد. دلیل آن هم حضور در مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه بود.

 

وحید در گروه فرهاد آئیش بود و تا نیمه نهایی نیز صعود کرد، ان هم صعودی پرحاشیه زیرا او وسط یکی از اجراها متنش را فراموش کرد و کارش نیمه تمام ماند. بعد از آن هیات داوران تصمیم گرفتند به وحید فرصتی دوباره بدهند. هر چند رامبد جوان با دادن این فرصت مخالف بود اما در نهایت رحیمیان دوباره روی صحنه رفت و استندآپ کمدی خودش را تا پایان اجرا کرد. او در این مرحله توانست رقیب خودش آیت بی غم را شکست بدهد و به نیمه نهایی صعود کند اما بعد از ان متوقف شد.

 

بعد از این ماجراها وحید را چند بار در میان گروه همکاران رامبد جوان به ویژه در برنامه قاچ دیدیم و دیگر خبری از او نبود.

وحید رحیمیان بازیگر نقش مجید در سریال در کنار پروانه ها

بازی در نقش مجید در سریال در کنار پروانه ها

وحید رحیمیان در سریال در کنار پروانه ها نقش مجید را برعهده دارد. مجید دوست شخصیت اصلی سریال یعنی رهی است که نقش او را سامرند معروفی بازی می کند. مجید عاشق پیشه است اما دستش تنگ است و در زندگی مشکلات زیادی دارد.

 

این نقش می تواند برای رحیمیان سکوی پرتاب بزرگی باشد و مسیر او را برای بازیگری باز کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.