2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آخر سریال دختران حوا چه می شود

آخر سریال دختران حوا چه می شود

نیکی، مژگان و گیلدا چه سرنوشتی دارند؟ خانواده اصلی آنها کدام است؟ آخر سریال چه اتفاقاتی می افتد؟

دوات آنلاین -سریال دختران حوا مجموعه جذاب و تماشایی است. رازهایی که در داستان این سریال نهفته است باعث می شود آن را قسمت به قسمت دنبال کنیم تا ببینیم در آخر چه اتفاقی برای نیکی، مژگان و گیلدا می افتد و خانواده اصلی آنها کدام است اما اگر می خواهید زودتر از پایان ماجرا مطلع شوید می توانید این مطلب را بخوانید.

در آخر سریال دختران حوا چه اتفاقی می افتد

داستان سریال دختران حوا از اول تا آخر

حتما می دانید که ثریا در روزهای آخر عمر در زندان از کاری که در جوانی انجام داده پشیمان شده و از شیوا خواسته تا به او برای جبران این خطا کمک کند. ثریا اسامی سه نوزاد را در بیمارستان عوض کرده بود و حالا هیچ کدام نمی دانند با خانواده های واقعی خود زندگی نمی کنند. یکی از این دختران هم دختر دکتر شمس ، رییس بیمارستان است که ثریا از او کینه به دل داشت.

 

گیلدا، نیکی و مژگان در سه خانواده کاملا متفاوت بزرگ شده اند. آنها از نظر سطح اقتصادی نیز با هم تفاوت دارند. شیوا سراغ تک تک آنها می رود و سعی می کند واقعیت را مشخص کند اما در پایان مشخص می شود از همان ابتدا اشتباهی در کار نبوده است.

 

در واقع ثریا اسامی را تغییر داده اما همان زمان پرستاری دیگر متوجه کار او شده و موضوع را به دکتر شمس گزارش داده بود. دکتر شمس هم مخفیانه از بچه ها آزمایش گرفته و هر نوزاد را به خانواده وقاعی خودش سپرده اما این موضوع را از ثریا پنهان کرده بود.

سریال دختران حوا چگونه به پایان می رسد

از طرفی بخش دیگری از داستان مربوط به ماجرای قتل شوهر شیوا یعنی دانیال می شود که در آخر معلوم می شود قاتل اصلی دوست شیوا است و او قصد داشته کارمان را هم فریب بدهد و او را به قتل برساند.

 

سریال دختران حوا این گونه به پایان می رسد البته جزییات زیادی دارد که حتما باید آن را تماشا کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.