2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال افرا چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

سریال افرا چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

سریال افرا چه ساعتی بخش می شود؟ زمان تکرار آن کی است و این سریال در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال افرا سریالی جذاب و تماشایی است که بیننده را درگیر شخصیت ها و داستانش می کند. این ملودرام اجتماعی و عاشقانه که از شبکه یک پخش می شود با کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مجید مولایی و محمد کامبیز دارابی ساخته شده است.

 

بهرنگ توفیقی کارگردانی است که مخاطب را به خوبی می شناسد و وقتی بر صندلی کارگردانی می نشیند می داند چه می خواهد بگوید و داستانش را چگونه باید به تصویر بکشد. سریال های پدر، بر سر دوراهی و آقازاده ساخته های اخیر او است که همگی پرمخاطب شدند و از همین رو می توان انتظار داشت سریال افرا نیز به موفقیت های زیادی دست یابد.

 

توفیقی گفته سریال افرا برای او کاری ویژه است. او همچنین متذکر شده: بسیاری از نقشهای مهم و تأثیرگذار را در مجموعه تلویزیونی «افرا»، بازیگران بومی ایفا کرده اند. هنرمندانی آینده دار که جزو سرمایه های بازیگری کشور محسوب می شوند.

 

از جمله بازیگران این سریال که تاکنون آنها را در تلویزیون کمتر دیده ایم می توان به آریا دلفانی، هامون سیدی، فهیمه مومنی و محمد صادقی اشاره کرد.

عکسی از سریال افرا

تعداد قسمت های سریال افرا

در سریال افرا ما شاهده داستان زندگی یک محیط بان و اطرافیانش هستیم. این مجموعه که در استان گیلان و در شهرهای مختلف لاهیجان، لنگرود، رشت، کیاشهر، زیباکنار، لشت‌نشا و پارک جنگلی بوجاق فیلبمرداری شده در 40 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال افرا

ساعت پخش و تکرار سریال افرا

این سریال هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه روی آنتن شبکه یک می رود و سه بار دیگر نیز تکرار می شود. یک بامداد، 10 صبح یا 15 بعدازظهر روز بعد زمان بازپخش این سریال است.

 

یادتان باشد پنج شنبه شب ها خبری از قسمت جدید این سریال نیست و خلاصه هفتگی آن پخش می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.