2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی هامون سیدی بازیگر نقش عقیل در سریال افرا

بیوگرافی هامون سیدی بازیگر نقش عقیل در سریال افرا

هامون سیدی در سریال افرا نقش عقیل را برعهده دارد اما او قبلا در چه فیلم ها و سریال هایی بازی کرده بود؟ زندگینامه این هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -هامون سیدی بازیگر باتجربه ای است که البته او را زیاد در تلویزیون ندیده ایم. او در سریال افرا نقش عقیل را برعهده دارد. بیوگرافی این بازیگر را بخوانید.

هامون سیدی بازیگر نقش عقیل در سریال افرا

هامون برادر هومن سیدی

هومن سیدی برای همه افرادی که اهل فیلم و سریال هستند چهره ای کاملا شناخته شه است؛ بازیگر و کارگردانی که سبک خاص خودش را دارد و با کارنامه ای پر بار صاحب جایگاهی ویژه در این عرصه شده است. هامون سیدی برادر هومن است که روز 5 اسفند سال 1360 به دنیا آمده و گیلانی است.

 

هامون یک سال از برادرش هومن کوچکتر است. او نه تنها به لحاظ ظاهری خیلی به برادرش شبیه است بلکه از نظر علاقه مندی هایش نیز بسیار نزدیک به او است و مانند برادرش وارد عرصه بازیگری شد و اولین بار به صورت حرفه ای در سال 1377 در فیلم هدف سخت بازی کرد. به نوشته سلام سینما در این فیلم به کارگردانی هوشنگ درویش پور یک گروه از رزمندگان برای پاکسازی میدان مین رهسپار جزیره مجنون می شوند. در حالی که آنها به پیشروی خود و پاکسازی منطقه ادامه می دهند، یک سرباز عراقی با دوربین آنها را که سوار سه قایق هستند می بیند و به ستاد فرماندهی خبر می دهد که ایرانی ها وارد معبر شده اند. فرمانده سنگدل نیروهایش را به مقابله با رزمندگان ایرانی می فرستد. نیروهای ایرانی به زودی درمی یابند که عملیات پاکسازی آنها لو رفته، اما حاجی فرمانده ایرانی به علی یادآور می شود باید حتما در ماموریتشان موفق شوند....

هامون سیدی بازیگر نقش عقیل در سریال افرا

هامون سیدی در سینما

هامون سیدی تاکنون در 12 فیلم بازی کرده است. مهم ترین فیلم او مغزهای کوچگ زنگ زد به کارگردانی برادرش است که هامون با حضور در آن بیش از گذشته شناخته شد و یک سال بعد در فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی بازی کرد. در فیلم طلا راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها و احساس تباهی از کارکردن برای دیگران دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

 

فیلم های انبار، رفتن، دون ژوان، ما همه به جهنم می رویم، دختران زمستان، وثیقه، گواهی امضا و لب خط کارهای سینمایی دیگر هامون سیدی است.

 

هامون در زمینه تئاتر نیز فعال است و در نمایش های زیادی حضور داشته است.

هامون سیدی بازیگر نقش عقیل در سریال افرا

بازی در نقش عقیل در سریال افرا

هامون سیدی قبل از این که در سریال افرا نقش عقیل را برعهده بگیرد فقط در یک مجموعه تلویزیونی بازی کرده بود. او در سال 1394 در سریال گشت ویژه به کارگردانی مهدی رحمانی حضور یافت. موضوع این سریال درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده‌است که در چالش با پرونده‌های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند. کاراکترهای سریال شامل چند جوان است که به عنوان نیروهای گشت انتظامی فعالیت می‌کنند و در سطح شهر با یک اتفاق روبه‌رو می‌شوند و آن را پیگیری می‌کنند…

 

اکنون هامون با نقش عقیل به تلویزیون برگشته و در سریالی بازی می کند که خیلی ها از مدتها قبل منتظر پخش آن بودند. این نقش تجربه ای تازه برای سیدی است که می تواند به شناخته شدن و محبوبیت بیشتر او کمک کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.