2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی نازنین فراهانی بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران

بیوگرافی نازنین فراهانی بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران

سریال مستوران بازیگران مطرح زیادی دارد که یک از آنها نازنین فراهانی با نقش لطیفه استو با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -نازنین فراهانی که تجربه بازی در فیلم ها و سریال های زیادی را در کارنامه هنری خودش دارد این بار در سریال مستوران نقش لطیفه را برعهده گرفته است. بیوگرافی او را بخوانید.

نازنین فراهانی بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران

نازنین فراهانی؛ از روزنامه نگاری تا بازیگری

نازنین فراهانی در سال 1352 در تهران به دنیا آمد. او در دانشگاه علاه طباطبایی در رشته علوم ارتباطات اجتماعی با گرایش روزنامه نگاری درس خواند و فعالیت حرفه ای خودش را در این رشته از سال 1372 شروع کرد اما او به بازیگری علاقه داشت و این هنر یکی از دغدغه هایش بود. این گونه بود که در سال 1379 مقابل دوربین رفت؛ آن هم در یکی از بهترن فیلم های رخشان بنی اعتماد یعنی زیر پوست شهر.

 

فراهانی در همان سال در فیلم از کنار هم می گذریم به کارگردانی ایرج کریمی بازی کرد و این گونه بود که مسیر تازه ای در زندگی اش شکل گرفت و از آن به بعد او را در فیلم ها و سریال های متعددی دیده ایم.

نازنین فراهانی بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران

بازی در نقش لطیفه در سریال مستوران

نازنین فراهانی در گفت‌وگو با جام‌جم درباره نقش لطیفه در سریال مستوران توضیح داد:

 

* شما در این سریال چه نقشی را با چه ویژگی‌هایی ایفا می‌کنید؟

من نقش زنی به نام لطیفه را بازی می‌کنم که سعی می‌کند در دنیایی که پر از نیروهای تاریکی است، آدم خوبی باشد و سعی کرده تا الان هم این خوب بودن را حفظ کند. چون فیلمنامه هنوز کامل نشده و هر آنچه درباره لطیفه می‌دانم همین است. البته بعد از ۱۲قسمت شناسنامه کاملی از لطیفه دارم و می‌دانم چه شخصیتی است. اما به هر حال اگر فیلمنامه کامل باشد، کار خیلی تفاوت دارد. خیلی از کارها به همین شکل در حال انجام است.

 

* با این شیوه کار کردن ممکن است بازیگر یکباره در میانه راه غافلگیر شود؟

به هر حال ممکن است این اتفاق برای بازیگر بیفتد و تا زمانی که فیلمنامه کامل نیست، این عیب وجود دارد.

 

* معمولا بازی در سریال تاریخی زمان و انرژی بسیاری از بازیگر می‌گیرد. بنابراین قصه و شخصیت چه ویژگی‌هایی داشت که شما را به حضور در این سریال ترغیب کرد؟

پس از خواندن پنج قسمت کامل از فیلمنامه آنچه برایم جالب بود، می توانم به فضای فانتزی سریال اشاره کنم. من به یاد ندارم قبلا چنین فضایی را تجربه کرده‌باشیم. اگر هم داشتیم در شکل ضعیفی بوده که البته باز هم چنین کاری را به خاطر ندارم. مستوران قصه‌ای تاریخی است که فضای فانتزی دارد و برگرفته از واقعیت هم نیست و از آنجا که من افسانه‌ها را دوست دارم، همیشه فکر می‌کردم چرا این اتفاق در ایران نیفتاده و کسی چنین کاری را نساخته. به همین دلیل برایم خیلی جذاب بود و فکر کردم ارزش ریسک کردن را دارد. البته زمان طولانی در چنین فضایی کار کردن سخت است اما فیلمنامه متفاوت بود و دوست داشتم کار کنم و در این فضا قرار بگیرم. امیدوارم موقع پخش اتفاق خوبی بیفتد تا خستگی همه در برود.

 

* شما تجربه بازی در یک اثر تاریخی را تا به حال نداشتید؟

نه و همین نکته هم در پذیرش من بی‌تاثیر نبود. در ضمن  زبانی هم که برای این کار انتخاب شده برای بازی کردن غریبه است. اما من و همه بازیگران سعی کردیم بازی‌ها رئال باشد و زبان را در این بازی حل کنیم که خیلی تئاتریکال نباشد و مخاطب را پس نزند. یعنی در عین فانتزی بودن، سعی کردیم باورپذیر بازی کنیم.

نازنین فراهانی بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران

نازنین فراهانی در چه فیلم هایی بازی کرده است

تعداد فیلم های نازنین فراهانی بسیار زیاد است به همین دلیل فقط به آنها اشاره می کنیم:

فیلم خورشید آن ماه(1399)

فیلم تارا(1399)

فیلم مصلحت(1399)

فیلم فیگور(1398)

فیلم ترانه(1396)

فیلم نبات(1396)

فیلم پدیده(1395)

فیلم کوپال(1395)

فیلم گروه آلما(1394)

فیلم طعم شیرین خیال(1393)

فیلم موقت(1393)

فیلم آهسته در سکوت(1393)

فیلم نزدیک تر(1393)

فیلم مهمونی کامی(1392)

فیلم چهار باندی(1391)

فیلم دل بی قرار(1391)

فیلم چشم(1389)

فیلم خانه پدری(1389)

فیلم فرود در غربت(1387)

فیلم صداها(1387)

فیلم مسیح(1384)

فیلم وقتی همه خواب بودند(1384)

فیلم تهران ساعت 7 صبح(1381)

فیلم نیمه پنهان(1380)

 

سریال های نازنین فراهانی

نازنین فراهانی را در مدت اخیر در سریال های سرگذشت و ترور خاموش دیده ایم. همچنین اگر بیننده شبکه آی فیلم باشید او را در نقش مهسا در سریال ملکاوان دیده اید. سریال های دیگر این بانوی بازیگر به این شرح است:

سریال دیگری

سریال معمای شاه

سریال شکوه یک زندگی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.