2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
شال و مانتو را چگونه با هم ست کنیم

شال و مانتو را چگونه با هم ست کنیم

فوت و فن ها و روش هماهنگ کردن شال و مانتو را در این مطلب یاد بگیرید تا خوش تیپ تر به نظر برسید.

دوات آنلاین -تناسب رنگ در لباس پوشیدن یکی از مهم ترین اصول آراستگی  است. از طرفی مانتو و روسری یا شال از اصلی‌ترین لباس‌های خانم‌ها به شمار می‌آید که رعایت تناسب رنگ و هماهنگ کردن درست آن‌ها، کلید اصلی برای داشتن یک ظاهرمرتب و  آراسته است. در این مطلب به نقل از خراسان اصول اولیه هماهنگ کردن شال و روسری با مانتو را بیان می‌کنیم.

 

مانتوی طرح دار و شال ساده

1- مانتوهای طرح‌دار را با شال‌های ساده هماهنگ کنید و در صورتی که شال و روسری‌های طرح‌دار بیشتر به چهره شما می‌آید، می‌توانید از مانتوهایی که پارچه ساده دارند استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید شال و روسری شلوغ را با یک مانتوی طرح‌دار هماهنگ کنید، باید رنگ‌های اصلی آن‌ها یکی باشد. مثلا مانتو سفید و صورتی راه‌راه را با یک  شال طرح‌دار با رنگ غالب سفید یا صورتی هماهنگ کنید.

 

2- رنگ‌های پاستیلی به خوبی با یکدیگر هماهنگ می‌شوند به همین دلیل می‌‌توانید از این ترکیب رنگی در استایل خود استفاده کنید.

 

ترفند: بهترین تیپ در دورهمی های زنانه

 

3- برای هماهنگ کردن مانتو با شال و روسری به رنگ‌های توصیه شده برای هر فصل و رنگ سال دقت و رنگ لباس‌های خود را از میان این رنگ‌ها انتخاب کنید.

آموزش نحوه ست کردن شال و روسری

5 نکته ست ‌کردن رنگ‌ مانتو با شال ‌و ‌روسری

این روزها رنگ‌های بسیار متنوعی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ست‌های بسیار زیبا و جذابی را ایجاد کنید. علاوه بر سلیقه شخصی، شناخت تناسب رنگ‌ها به ما کمک می‌کند تا رنگ‌ها را با اصول رنگ‌شناسی درست در کنار هم استفاده کنیم.

 

1- رنگ مشکی و سفید با بیشتر رنگ‌ها هماهنگ می‌شود. با مانتو مشکی می‌توانید شال‌هایی به رنگ قرمز، آبی دریایی، خاکستری، زرد، سبز تیره و ... استفاده کنید. بهتر است شال سفید یا کرم یک دست نپوشید. با رنگ‌ها بازی کنید. از همه مهم‌تر در انتخاب شال و روسری، رنگ پوست چهره شماست و بعد از آن رنگ مانتو و کیف و کفش. رنگ شالی را انتخاب کنید که پوست صورت‌تان را بهتر نشان دهد. مثلا اگر در رنگ پوست‌تان زردی وجود دارد از رنگ‌های خانواده زرد و کرم استفاده نکنید. بهتر است رنگ‌های بژ و صورتی را انتخاب کنید.

 

بدانید: لباس شومیز را با چی ست کنیم

 

2- شال‌های رنگی با طرح‌های آبرنگی یا طرح‌های گرافیکی هم انتخاب خوبی است. معمولا این شال‌ها با رنگ و طرح‌های زیادی انتخاب‌های بیشتری برای شما ایجاد می‌کند. بهتر است شال را روی سرتان و با رنگ پوست‌تان امتحان و هر کدام چهره شما را بهتر نشان می‌دهد انتخاب کنید.

 

3- هرگز رنگ مشکی را با مشکی هماهنگ نکنید. شال مشکی و مانتوی مشکی به هیچ وجه هماهنگ  خوبی نیست.

 

راهنما: چه لباس‌هایی ما را لاغرتر نشان می‌دهد

 

4- مکمل رنگ آبی، نارنجی است. برای هماهنگ  کردن مانتوی آبی می‌توانید از شال و روسری زرد یا نارنجی استفاده کنید تا باعث  آراستگی ظاهر شما شود. ترکیب رنگ زرد و نارنجی با آبی، ترکیبی بسیار خاص و شیک است.

 

5- طوسی از جمله رنگ‌های خنثی است که می‌توانید از شال و روسری با رنگ‌های متنوع به جز رنگ قهوه‌ای برای هماهنگ  کردن با مانتو ی طوسی استفاده کنید. اگر راهنمایی دقیق‌تری نیاز دارید، بهترین رنگ برای هماهنگ  کردن با مانتوی طوسی یا خاکستری، استفاده از تن رنگ‌های مختلف و رنگ‌های پاستیلی است. رنگ‌هایی که در هنگام ترکیب کردن با مانتوی طوسی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، رنگ‌های صورتی و زرشکی است. این دو رنگ با طوسی به خوبی هماهنگ  می‌شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.