2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
انواع مدل بلوز زنانه مجلسی؛ شیک و ساده

انواع مدل بلوز زنانه مجلسی؛ شیک و ساده

کدام مدل بلوز ها برای مهمانی و مجالس مناسب هستند و آنها را با چی ست کنیم؟

دوات آنلاین -بلوز‌های مجلسی به ترندی محبوب در میان خانم‌ها تبدیل شده است. طرح‌ها، مدل‌ها، رنگ‌های شاد و جذاب، پارچه‌های گیپور و حریر همه و همه باعث شده‌اند تا بلوز‌های مجلسی به جزو جدانشدنی کمد لباس خانم‌ها تبدیل شوند. از آن جایی که بلوز مجلسی به راحتی با شلوار و دامن هماهنگ می‌شود، گزینه مناسبی برای مهمانی‌های زنانه است. استفاده از پارچه‌های حریر و نازک با رنگ‌های شاد، بلوز‌های مجلسی را مناسب فصل بهار و تابستان می‌کند.

 

خراسان نوشت: بلوز مجلسی معمولا دارای جزئیات کار شده بر روی لباس، مدل یقه و آستین است و می‌تواند طیف وسیعی از سلیقه‌ها را پوشش دهد. در کنار طرح‌های شلوغ، شاهد بلوز‌های مجلسی ساده و تک‌رنگ هم خواهیم بود. در ادامه با چند مورد از زیباترین انواع مدل بلوز مجلسی زنانه آشنا خواهید شد.

 

 بلوز مجلسی با آستین پف‌دار

لباس‌های چین‌دار و آستین‌های پف‌دار از جنس حریر که امسال برای بلوز مجلسی شاهد محبوبیت بیشتر آن‌ها هستیم، این امکان را به شما می‌دهند که ضعف‌های اندامی خود را پنهان کنید.

 

بیشتر بخوانید: چی بپوشیم که جوان تر به نظر برسیم

 

اگر پایین‌تنه درشت و بالاتنه‌ لاغری دارید، چین‌ها و لایه‌های به کار رفته در یک بلوز مجلسی می‌تواند تناسب بیشتری در اندام شما ایجاد کند. می‌توانید این مدل بلوز را با یک شلوار پارچه‌ای چسبان یا دامن راسته هماهنگ کنید.

با انواع بلوزهای مجلسی زنانه آشنا شوید

مدل بلوز مجلسی حریر گلدار

حریر هم یکی دیگر از مدل‌های محبوب بلوز زنانه است. بلوز‌های مجلسی حریر، برای هر سنی مناسب است.

 

راهنمایی: شال و مانتو را چگونه با هم ست کنیم

 

بلوز حریر، ظاهری شیک و کلاسیک دارد و برای پوشیدن در مهمانی‌های زنانه، همیشه یکی از گزینه‌های روی میز به حساب می‌آید.

 

مدل بلوز مجلسی گیپور و تور

یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای بلوز مجلسی، گیپور است. امسال، تقریبا در همه مدل‌های لباس زنانه، از کفش و کیف و مانتو گرفته تا پیراهن و بلوز، گیپور نقشی پررنگ دارد.

 

گیپور در عین سادگی، هویت خاصی به لباس اضافه می‌کند، که آن را به گزینه‌ای مناسب برای بلوز تبدیل می‌کند. همچنین به راحتی با دامن یا شلوار ست خواهد شد. اگر عاشق تور و گیپور و پارچه‌های شیشه‌ای هستید، مدل بلوز آستین توری خود را با شلوار جین برای استایل روزمره بپوشید. همچنین می‌توانید آن را با یک کت مجلسی و دامن هم رنگ برای مهمانی ست کنید.

 

برای نوشتن این مطلب از سایت تابناک کمک گرفته شده است

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.