2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چه لباس‌هایی ما را لاغرتر نشان می‌دهد

چه لباس‌هایی ما را لاغرتر نشان می‌دهد

پارچه‌هایی با خط‌های افقی روی تن شما با اضافه وزن اصلا مناسب نخواهد بود، پس بهتر است پارچه‌هایی با خط‌های مورب انتخاب كنید.

دوات آنلاین-ورزش كردن و رژیم زمان زیادی را می‌طلبد بنابراین بهترین راه حل برای پنهان كردن وزن اضافی، شكم و پهلوهای بیرون زده شما هنگام رفتن به مهمانی انتخاب لباس‌هایی مناسب وضعیت‌تان است.

 

اگر با وجود كم نكردن وزن در برخی لباس‌ها برازنده‌تر به نظر می‌رسید یا از دیگران به خاطر كاهش وزنتان تعریف و تمجید می‌شنوید مطمئن باشید طراحی آن لباس مناسب شماست تا به طور موقت شما را لاغرتر از آن چیزی كه هستید نشان دهد. در اینجا لباس‌های مجلسی لاغر‌كننده را بهتر خواهید شناخت.

 

در كمد همه ما یك لباس مجلسی یكدست مشكی پیدا می‌شود پس همان‌طور كه خانم‌های لاغر‌اندام نباید سراغ این رنگ لباس ساده بروند، پوشیدن نوع بلند و ساده آن برای خانم‌های دارای اضافه‌وزن توصیه می‌شود، چون شما در یك چشم بر هم زدن چند كیلو لاغرتر به نظر خواهید رسید.

 

لباس‌های تكه‌دوزی شده با رنگ‌های تیره مانند طوسی و مشكی یا آبی تیره و سرمه‌ای كه با بلوك‌های رنگی در قسمت شكم و پهلو‌ها از هم جدا شده‌اند هم انتخاب هوشمندانه‌ای برای لاغرتر به‌نظر رسیدن است، چون كنتراست رنگ‌های موجود در لباس حواس‌ها را از اضافه وزن شما به شكل و شمایل آن پرت خواهد كرد.

 

 حتما می‌دانید پارچه‌هایی با خط‌های افقی روی تن شما با اضافه وزن اصلا مناسب نخواهد بود، پس بهتر است پارچه‌هایی با خط‌های مورب انتخاب كنید و با كمی پیچ و تاب دادن به طرح آن چند سایز لاغرتر به چشم بیایید.

 

انتخاب یقه‌های v و قایقی نه چندان باز كه قسمت‌های بالا تنه آن ساده نباشد هم به روند لاغر به نظر آمدن شما كمك می‌كند.كمرهای مدل دار و قسمت‌های كار شده بالای این لباس همه توجه‌ها را به خود جلب خواهد كرد، البته سعی كنید نوع بلندتر و تیره رنگ این لباس‌ها را بر تن كنید.

 

لباس‌های مشكی یا تیره رنگی كه از زیر بغل تا قسمت پهلوهای آن با پارچه‌های رنگ روشن و شاد تركیب شده است با توجه به شكل و فرمی كه دارند پهلو و شكم شما را محو و شما را لاغرتر از آن چیزی كه هستید نشان می‌دهد. به ویژه اگر پایین دامن آن هم خیلی جذب نباشد چون با پوشیدن آن پایین تنه شما هم باریك‌تر خواهد شد.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.