2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ترفندهایی برای بهترین تیپ در دورهمی های زنانه

ترفندهایی برای بهترین تیپ در دورهمی های زنانه

اگر می خواهید در مهمانی های زنانه خوش تیپ به نظر برسید از فرمول های طلایی در این مطلب استفاده کنید.

دوات آنلاین - گاهی در یک دورهمی زنانه، خانم‌هایی را می‌بینیم ‌که لباس‌های‌ شان با ما تفاوتی ندارد ولی آراسته تر به چشم می‌آیند؛ دلیلش این است که این افراد بدون هزینه های اضافه و با کمی سلیقه در انتخاب اکسسوری و ترکیب آن‌ها با لباس ‌های‌شان دقت کافی به خرج می‌دهند. اکسسوری ‌ها لوازم جانبی هستند که به‌ تنهایی به چشم نمی‌آیند اما وقتی از آن‌ها به‌ درستی استفاده کنیم، می‌توانند کامل ‌کننده طرز لباس پوشیدن ما باشند. اکسسوری می‌تواند جواهرات، ساعت یا حتی  گوشواره باشد.

 

نکات ضروری در انتخاب اکسسوری ‌ها

1- همزمان از سه یا چهار اکسسوری بزرگ استفاده نکنید.

 

2- یقه بزرگ لباس را با روسری یا شال بزرگ نپوشانید.

 

3- از سِت کامل جواهرات بزرگ استفاده نکنید.

 

4- کفش و کیف ‌دستی نباید حتما هم رنگ باشند.

 

5- روی چیزی تأکید کنید که برای‌تان در اولویت است.

 

6- انگشترهای بزرگ برای هرکسی مناسب نیستند.

 

اصول انتخاب 5 اکسسوری زنانه

در ادامه برای‌تان شش پیشنهاد جذاب از بهترین اکسسوری ‌هایی را که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و اصول انتخاب‌شان آورده‌ایم.

 

چه دستبندی برای مهمانی زنانه مناسب است

دست‌بند را بر اساس سبک لباس ‌پوشیدنتان انتخاب کنید. تنوع دست‌بندها واقعا زیاد است. خواه برای افرادی که لباس‌هایی به ‌سبک کلاسیک می‌پوشند، خواه برای افراد دارای سبک اسپرت، همیشه دست‌بند مناسب پیدا می‌شود.

 

پیشنهاد: لباس شومیز را با چی ست کنیم

 

اگر لباس‌های کلاسیک مانند ژاکت، شلوار، دامن، پیراهن و کفش پاشنه ‌بلند  می پوشید، بهتر است از دست‌بند ظریف زنجیری استفاده کنید. اگر به‌ سبک راحتی و اسپرت لباس می‌پوشید، دست‌بندهای بزرگ با دانه‌ها و مهره‌های درشت مناسب‌تر خواهد بود.

از چه اکسسوری هایی برای مهمانی های زنانه استفاده کنیم

گوشواره مناسب برای دورهمی زنانه

برای استفاده هرروزه، از گوشواره ‌های میخی استفاده کنید. می‌توانید گوشواره‌های میخی را با هر نوع گردن‌بند یا با اکسسوری ‌هایی ترکیب کنید که برای موهای‌تان به کار می‌برید.

 

ترفند: خانم ‌های لاغر چی بپوشند که خوش تیپ شوند

 

گوشواره‌های آویز و گوشواره‌های با شکل‌های خاص و بزرگ برای مهمانی ‌های کلاسیک مناسب‌تر هستند. اگر تیپ اسپرت دارید، گوشواره ‌های فانتزی با طرح‌ها ی خاص برای‌تان بهتر است.

 

از چه ساعت مچی استفاده کنیم

اگر می‌خواهید ساعت را با دیگر اکسسوری‌ها ترکیب کنید، از ترکیب مناسب آن استفاده کنید؛ برای نمونه، یک ساعت فلزی ظریف به رنگ طلایی با دست‌بند اسپرتی جور در نمی‌آید که از مهره‌ها و دانه‌های درشت ساخته شده است. همان‌ طور که یک ساعت بزرگ اسپرت با صفحه رنگی با یک کیف ‌دستی مجلسی تناسبی ندارد.

چگونه در دورهمی زنانه خوش تیپ تر باشیم

رمز استفاده از  کیف ‌دستی

کیف ‌دستی یکی از بزرگ ‌ترین و قابل ‌توجه‌ترین اکسسوری خانم‌هاست که حسابی به چشم می‌آید. قبل از هرچیز، کیف‌ دستی را باید با موقعیتی مطابقت دهید که در آن هستید.

 

راهنما: برای مهمانی دورهمی چی بپوشیم

 

بسته به‌ نوع تیپ‌تان (کلاسیک یا مد روز) بهتر است از کیف‌هایی که بند ضربدری دارند و چندان بزرگ نیستند یا حتی کیف‌های دستی کوچکی استفاده کنید که دسته کوتاه دارند و اغلب یک زنجیر به‌ جای دسته بلندشان روی آن ها قرار داده‌اند. اگر بودجه کافی برای خرید چند کیف را ندارید، یک کیف چند منظوره با رنگ خنثی بخرید که بتوانید همه‌جا همراه‌تان ببرید.

 

انگشتر یا حلقه در تیپ زنانه

انگشتر یکی از اکسسوری‌ هایی است که با وجود اندازه کوچکش، می‌تواند ظاهر زیبایی به تیپ شما بدهد؛ به‌ همین‌ دلیل، در هنگام انتخاب آن‌ها، باید دقت کافی به خرج دهید. انگشتر فقط به حلقه ازدواج محدود نمی‌شود. ترکیب مناسب انگشتر یا حلقه با سایر اکسسوری‌ ها و لباس‌ها، می‌تواند روشی عالی برای تکمیل تیپ شما باشد.

 

امروزه، استفاده از چند ردیف حلقه نازک هم متداول شده است. هریک از این حلقه‌ها بسیار ساده و ظریف‌ هستند و خودتان می‌توانید ترتیب قرارگرفتن آن‌ها را انتخاب کنید. آن‌ها درکنار هم، شبیه یک انگشتر بزرگ به نظر می‌رسند. این حلقه‌ها جلوه زیبایی به انگشت ‌های شما می‌دهند.

 

در تهیه این مطلب از سایت «classywomencollection» کمک گرفته شده است.

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.