2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تیپ پاییزی دخترانه و زنانه؛ چی بپوشیم و چی نپوشیم؟

تیپ پاییزی دخترانه و زنانه؛ چی بپوشیم و چی نپوشیم؟

فصل پاییز تیپ و پوشش خاص خودش را دارد. فوت و فن خوش تیپ بودن در این فصل را در این مطلب یاد بگیرید.

دوات آنلاین -فصل پاییز فصل لباس  های متنوع و زیبا است البته به شرط این که اصول انتخاب لباس را بدانید و بتواند از رنگ های مناسب نیز استفاده کنید. این مطلب به نقل از روزنامه خراسان راهنمای کاملی برای تیپ زنانه و دخترانه پاییزی است.

 

جنس لباس در فصل پاییز

با خنک‌تر شدن هوا بهتر است لباس‌های نخی خود را جمع کنید. این جنس لباس‌ها مناسب هوای گرم تابستان هستند و برای پاییز مناسب نیستند. وقت آن است که لباس‌های آستردار یا لباس‌هایی با جنس مخمل و کتانی ضخیم را در کمد خود قرار دهید. مهم‌ترین نکته در نحوه پوشش در فصل پاییز پوشیدن لباس‌های لایه لایه است. سعی کنید از لباس‌های  نازک و چند لایه استفاده کنید.

دختران برای تیپ پاییزی چی بپوشند

سرهمی‌های کتان برای دختران

پوشیدن سرهمی‌ها فقط مختص تابستان نیست. شما می‌توانید سرهمی‌هایی با جنس ضخیم را در زیر بارانی‌ بپوشید و پوشش خود را خاص و متفاوت کنید.

 

بارانی‌‌های بلند برای تیپ زنانه و دخترانه

اولین گزینه برای  فصل پاییز پوشیدن بارانی است. این مدل لباس هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود. شما برای شیک به نظر رسیدن احتیاج به یک بارانی دارید. البته چند سالی است که بارانی‌های بلند جای خود را در دنیای مد باز کردند و چه بهتر اگر یک بارانی بلند انتخاب کنید  و آن را با شومیز ، بافت نازک و شال‌های رنگی بپوشید.

 

بافت‌های گشاد شما را خوش تیپ تر می کند

پوشیدن لباس‌های بلند و گشاد مدتی است طرفداران زیادی پیدا کرده است و البته انتخاب این سبک پوشش مزیت‌های خاص خودش را هم دارد. برای مثال شما را لاغرتر نشان می‌دهد و نقایص ظاهری شما را می‌پوشاند. پس اگر دنبال یک نوع سبک جدید هستید تا لاغرتر به نظر برسید پیشنهاد ما به شما پوشیدن بافت‌های نازک و گشاد است.

 

پیراهن‌های چهارخانه برای پاییز مناسب هستند

شاید پوشیدن پیراهن چهارخانه برای مردها کمی قدیمی به نظر برسد اما این طرح  در پاییز و به شکل پیراهن برای خانم‌ها همیشه یکی از ترند‌های این فصل محسوب می‌شود.

تیپ پاییزی زنانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد

رنگ‌های مخصوص فصل پاییز

رنگ لباس در پاییز بسیار مهم است. رنگ‌های گرم را آماده کنید. رنگ قرمز تیره، نارنجی، تیره، پرتقالی، برنزی، طلایی، خردلی، قهوه‌ای مایل به زرد و کرمی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌تواند سبک پوشش پاییزی شما را جذاب‌تر کند.

 

اکسسوری و متعلقات

اکسسوری‌هایی مثل شال،کلاه و دستکش می‌تواند ظاهر شما را متفاوت و منحصربه‌فرد کند. ضمن این‌که شما را گرم‌می‌کند و از سرما خوردن شما جلوگیری خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنم اگر لباس شما رنگ خنثی مثل خاکستری دارد متعلقات خود را از رنگ‌های گرم انتخاب کنید و برعکس. شما می‌توانید رنگ شال، دستکش و کیف خود را از یک تنالیته(هماهنگ با بقیه) انتخاب کنید و شیک‌تر به نظر برسید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.