2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی کامل و نقد سریال میر از ایست تاون‌

معرفی کامل و نقد سریال میر از ایست تاون‌

سریال میر از ایست تاون چگونه سریالی است؟ چه نقاط قوتی دارد و چرا باید آن را تماشا کنیم؟

دوات آنلاین -سریال میر از ایست تاون‌ ‌با نقش آفرینی کیت وینست از آن دسته سریال‌هایی است که شخصیت‌ها در آن زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند؛ به‌ویژه شخصیت اول این مجموعه که زنی است شکست‌خورده در عرصه زندگی.

 

خلاصه داستان سریال میر از ایست تاون‌ ‌

همشهری نوشت: «مر شیهان» در بیرون از زندگی حرفه‌ای خود زنی است که پسری را به‌دلیل اعتیاد و خودکشی از دست داده، متعاقب آن نیز از همسرش جدا شده و در حال بزرگ کردن نوه خود و مبارزه با عروس خویش برای به‌دست آوردن حق حضانت نوه‌اش است. از طرفی دیگر استرس، دلشوره‌ها و دلمشغولی‌های «مر شیهان» پایانی ندارد.

 

او با دختر نوجوانش و مادر خود زندگی می‌کند که آنها نیز بامشکلات خود دغدغه‌های ذهنی زیادی برای «مر» ایجاد کرده‌اند. مشکلات حرفه‌ای «مر» اما بیش از معضلات خانوادگی‌اش است و حتی بر مشکلات خانگی وی سایه افکنده است؛ کالین زابل، همکار «مر» اخیرا در جریان تلاش برای نجات 2دختربچه کشته می‌شود.

 

پیشنهاد:  معرفی کامل سریال رازهایت را به من بگو

 

یکی از این دو دختربچه‌، دختری است که مر در حال انجام تحقیقاتی روی ناپدید شدنش بوده است. اینها همه باعث می‌شود تا شانه‌های مر زیربار سنگین احساس گناه خم شود.

عکسی از سریال میر از ایست تاون

نقد کوتاه سریال میر از ایست تاون‌ ‌

بسیاری از منتقدان سریال«میر از ایست تاونن» را به‌دلیل درک عمیق سازندگانش از اینکه زندگی واقعی به‌ویژه برای زنان میانسال با کوله‌بار عظیمی از مشکلات و دغدغه‌ها، نمی‌تواند لحظه‌ای آرامش به ارمغان آورد، با سریال«دره شاد سالی وینرایت» مقایسه کرده‌اند.

 

در این سریال به نوعی غم و اندوه نیز مورد بررسی قرار گرفته است. در سریال «میر از ایست تاونن» آن روی سیاه سکه یک جامعه کوچک نشان داده می‌شود. یکی از مسائلی که در این سریال به‌طور ویژه به آن پرداخته شده این واقعیت است که چگونه اتفاقات ناگوار در زندگی و آشفتگی‌های خانوادگی در گذشته می‌تواند بر زندگی و رفتار حال افراد تأثیر‌گذار باشد.

 

در این سریال همچنین مناطقی از آمریکا به تصویر کشیده شده که در فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی کمتر به چشم می‌خورند؛ مناطقی آرام و بی‌سر و صدا و دور از آن شکوه و درخشندگی و جلال آمریکایی، بهداشت و رفاه عمومی نیز در این مناطق تحت‌الشعاع فقر قرار گرفته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.