2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال خانه امن از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال خانه امن از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

آخر سریال خانه امن چه می شود؟ این سریال چند قسمت دارد؟ ساعت پخش و تکرار آن چه زمانی است؟

دوات آنلاین -سریال خانه امن با موضوع جاسوسی- امنیتی و تمرکز روی گروه تروریستی داعش مجموعه ای بسیار جذاب است که اولین بار سال 1399 از شبکه یک پخش شد و بسیار پربیننده بود. این سریال اکنون روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

عکسی از سریال خانه امن

خلاصه داستان سریال خانه امن؛ از اول تا آخر

سریال خانه امن داستان  دو مامور امنیتی به نام‌های کمال و افشین است. کمال درباره یک تیم از گروهک داعش کار می کند و افشین نیز مسئول مفاسد اقتصادی است. کار این دو در نقطه ای به هم گره می خورد.

 

در این سریال یک قاضی باسابقه نیز با کمال همکاری دارد و اتفاقا پسر کمال عاشق دختر او است اما دختر جوان به نام فرشته با بازی رژین رحیمی طهرانی گروگان گرفته می شود و در جریان تیراندازی مجبور می شوند پای او راقطع کنند بعد از آن رابطه این دو نفر دستخوش تحولاتی می شود.

 

از سویی افشین در یک باند مفاسد اقتصادی فردی نفوذی دارد که این نفوذی با دختر رییس باند به نام تابان با بازی نیلوفر کوخانی رابطه عاطفی برقرار می کند. رابطه این دو نیز با مرگ سردسته باند دگرگون می شود.

 

در پایان سریال افشین تصمیم می گیرد به ماموریتی خارجی برود.

عکسی از سریال خانه امن

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال خانه امن هر شب ساعت 10 از شبکه آی فیلم پخش می شود و می توانید تکرارا آن را در ساعت های 6 صبح و 14 ظهر روز بعد تماشا کنید.

عکسی از سریال خانه امن

خانه امن چند قسمت است

این سریال دو فصل دارد که البته فصل دوم آن هنوز ساخته و پخش نشده است اما فصل اول آن 50 قسمت و هر قسمت حدود 45 دقیقه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.