2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال خانه امن ؛خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

سریال خانه امن ؛خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

همه آنچه درباره سریال خانه امن باید بدانید در این مطلب آمده است. این سریال به موضوع داعش پرداخته است.

دوات آنلاین-سریال خانه امن ساخته جدید احمد معظمی است که فضای کارهای قبلی‌اش را دارد و از جمله مجموعه‌های تماشایی شبکه یک محسوب می‌شود. خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار آن را در ادامه بخوانید.

پوستر سریال خانه امن

معظمی کارگردان این اثر درباره ساخت سریال خانه امن گفت: بعد از سریال «سارق روح» که به موضوع فرقه‌ها پرداخت، در سریال ترور خاموش به حوزه مواد مخدر و مافیا پرداختیم و حالا خانه امن تکمیل شده دو سریال قبلی است.

 

وی افزود: ما در سریال «خانه امن» به موضوع داعش و شستشوی مغزی بیشتر پرداخته ایم و نیرو‌های امنیتی درگیر ماجرا‌های داعشی هستند.

 

معظمی عنوان کرد: «خانه امن» سریالی پربازیگر و پر لوکیشن است و به شدت میزانسن‌های سختی دارد؛ متنی که توسط آقای تراب نژاد نوشته شده با میزانسن خاصی نگارش شده است. اگر در اجرای صحنه‌ها مقدار کوچکی اشتباه شود، حق مطلب کلیتی که در ذهن نویسنده و طراح بوده، به هیچ وجه ادا نمی‌شود.

 

این کارگردان توضیح داد: به همین خاطر ساخت این نوع قصه‌ها نیاز به تفکر و مشورت فراوان با نویسنده و طراح دارد.

 

معظمی بیان کرد: همیشه دنبال کار‌های سخت هستم و سعی می‌کنم اثری که می‌سازم از کار قبلی یک پله بهتر باشد. "خانه امن" از دو سریال قبل سخت‌تر است، البته بازیگران این سریال بسیار حرفه‌ای و بدون حاشیه هستند.

عکسی از سریال خانه امن

خلاصه داستان سریال خانه امن

قصه سریال خانه امن در سال 95، زمان فعالیت گروه تروریستی داعش در منطقه می‌گذرد و به این گروه تروریستی می‌پردازد. مجموعه «خانه امن» فضای اکشن و مهیجی دارد.

 

این سریال به تهدیدات داعش و حمایت کشور‌های غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد. این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما، ایران است. همان طرح آمریکایی- عربی که در حقیقت برای ناامن کردن ایران در دستور کارشان قرار داده شده و جزو اهداف شوم و شیطانی‌شان بود.

عکسی از سریال خانه امن

بازیگران سریال خانه امن

بازیگرانی مانند پرویز فلاحی‌پور، سپیده خداوردی، شایسته ایرانی و حمیدرضا عطایی که در سریال «ترور خاموش» حضور داشتند، در این مجموعه هم ایفای نقش کرده‌اند و حمیدرضا پگاه، سیما تیرانداز و سامان صفاری نیز از بازیگران این سریال هستند.

 

کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ که پیش از این تجربه بازی در تئاترهایی مانند «راه پله»، «درخت بلوط»، «نمایش خاکستری» و فیلم «لامینور» را داشته، با سریال «خانه امن» برای اولین بار به عنوان بازیگر در قاب تلویزیون دیده خواهد شد. او در این سریال نقش یک قاچاقچی ارز را بازی کرده است.

پشت صحنه سریال خانه امن

سریال خانه امن چند قسمت است

خانه امن بر اساس فیلمنامه‌ای از حسین تراب‌نژاد در ۵۰ قسمت 45 دقیقه‌ای طراحی و ساخته شده است و بخشی از سکانس‌های خارج از کشور این سریال قبل از شیوع کرونا در کشور اروپایی دیگر تصویربرداری شده بود.

پشت صحنه سریال خانه امن

ساعت پخش و تکرار سریال خانه امن

سریال خانه امن هر شب حدود ساعت 10 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود و می‌توانید تکرار آن را در ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۵ و  ۱۵ روز بعد تماشا کنید.

 

منابع: باشگاه خبرنگاران- جام جم- تسنیم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/08/16
این چند قسمت که پخش شد، خیلی جالب بود وانشااله که موفق باشید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.