2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
نقشه پلید خواستگار بنزسوار برای 4 دختر

نقشه پلید خواستگار بنزسوار برای 4 دختر

یکی از شاکیان: احساس کردم سرم گیج شده است و بعد هم بی‌هوش شدم. وقتی در بیمارستان به هوش آمدم متوجه شدم او تمامی طلا‌ها و اموال قیمتی‌ام مرا سرقت کرده و بعد در اطراف بزرگراه کرج رهایم کرده است.

دوات آنلاین -تحقیقات برای دستگیری پسر بنز سواری که دختران دم بخت را به بهانه ازدواج فریب می‌دهد و پس از بی‌هوشی آن‌ها اموالشان را سرقت می‌کند ادامه دارد.

 

به نوشته جوان، اوایل هفته گذشته بود که به ماموران پلیس پایتخت خبر رسید پیکر نیمه جان و بی‌هوش دختر جوانی برای درمان به بیمارستانی منتقل شده است.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران راهی بیمارستان شدند و از دختر جوان تحقیق کردند. وی پس از بهبودی نسبی که به سختی حرف می‌زد در توضیح ماجرا گفت: کارمند یک مطب زیبایی در شمال تهران هستم. مدتی قبل پس از پایان کارم به داخل خیابان آمدم و منتظر تاکسی بودم که به خانه‌مان برگردم. دیر وقت بود و تاکسی هم داخل خیابان نبود که خودروی بنز گرانقیمتی جلوی پایم توقف کرد. راننده که پسر جوانی بود به من گفت در این موقع از شب تاکسی گیرم نمی‌آید و از من خواست که سوار شوم تا مرا به مقصد برساند که به او اعتماد کردم و سوار شدم. مرد جوان در مسیر با چرب زبانی مرا فریب داد و گفت تاجر طلا است و بعد هم خواست برای آشنایی بیشتر با من ارتباط تلفنی داشته باشد.

 

خواستگار قلابی

آن شب او مرا نزدیک خانه‌مان پیاده کرد و پس از آن ارتباط پیامکی و تلفنی ما ادامه داشت تا اینکه چند باری یکدیگر را در بیرون ملاقات کردیم و به من پیشنهاد ازدواج داد. خیلی خوشحال بودم که با مرد پولداری ازدواج می‌کنم و همیشه برای خودم رویای‌پردازی می‌کردم تا اینکه امروز به سراغم آمد و مرا برای ناهار به رستورانی دعوت کرد. دقایقی داخل خیابان دور دور کردیم که جلوی آبمیوه فروشی توقف کرد و دو لیوان آبمیوه خرید.

 

یک لیوان را خودش خورد و لیوان دوم را به من داد که پس از خوردن آن هیچی نفهمیدم و وقتی به هوش آمدم دیدم روی تخت بیمارستانم و تازه متوجه شدم خواستگار قلابی مرا مسموم کرده و تمامی طلاهایم که چند النگو، گردنبند، انگشتر بود همراه موبایلم و پول‌های داخل کیفم را سرقت کرده و مرا بی‌هوش در بیابان‌های اطراف تهران رها کرده است.

 

۳ شکایت مشابه

با شکایت دختر جوان پرونده به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت برای شناسایی خواستگار قلابی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران پلیس با سه‌شکایت مشابه دیگر روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت متهم به بهانه ازدواج با سه دختر پولدار رابطه دوستی برقرار کرده و در فرصت مناسب آن‌ها را با آبمیوه یا بستنی مسموم، بی‌هوش و اموال آن‌ها را سرقت کرده است.

 

یکی از شاکیان گفت: من لیسانس روانشناسی دارم و در یک مطب گفتار درمانی در مرکز تهران مشغول به کارم هستم. مدتی قبل زمانی که از محل کارم بیرون آمدم داخل خیابان با پسر جوانی آشنا شدم که مدعی بود تاجراست. او همیشه با خودرو‌های مدل بالا به سراغم می‌آمد و پس از مدتی هم پیشنهاد ازدواج داد. روز حادثه او با خودروی بنزی به سراغم آمد و مرا سوار کرد. دقایقی داخل خیابان دور زدیم تا اینکه برای خوردن بستنی جلوی مغازه آبمیوه فروشی توقف کرد و دو عدد بستنی لیوانی خرید. هر دو شروع به خوردن بستنی کردیم که لحظاتی بعد احساس کردم سرم گیج شده است و بعد هم بی‌هوش شدم. وقتی در بیمارستان به هوش آمدم متوجه شدم او تمامی طلا‌ها و اموال قیمتی‌ام مرا سرقت کرده و بعد در اطراف بزرگراه کرج رهایم کرده است که خودروی عبوری متوجه من شده بود و مرا به بیمارستان منتقل کرده بود.

 

بدین ترتیب در حالی که شاکیان خواستگاری قلابی به عدد چهار رسیده است ماموران در تلاشند که وی را شناسایی و بازداشت کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.