2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خواننده معروف به اغفال دختر جوان متهم شد

خواننده معروف به اغفال دختر جوان متهم شد

دختر جوان مدعی سوء استفاده متهم از او شده بود اما دادگاه این خواننده را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کرد.

دوات آنلاین -خواننده پاپ و جراح زیبایی که در پرونده های جداگانه متهم شدند با فریب دو دختر به آنها تعرض کرده بودند محاکمه شدند. جراح زیبایی به حبس، تبعید و محرومیت از طبابت محکوم شد. اما پرونده خواننده پاپ برای رسیدگی به دادگاه کیفری ۲ ارجاع شد.

 

شکایت از پزشک زیبایی

به نوشته روزنامه جوان، چندی قبل پرونده ای با شکایت دختر ۲۰ساله به نام الینا در پلیس آگاهی تهران تشکیل شد. وی به اتهام تزریق چربی فاسد و آزار از جراح میانسالی شکایت کرد و گفت: پزشک جراح را از قبل می شناختم و بارها برای عمل های زبیایی به مطب او رفته بودم. آخرین بار او به من پیشنهاد داد تا به پاهایم چربی تزریق کنم. وقتی زیر تیغ جراحی رفتم چند روز بعد متوجه شدم و مواد فاسد به بدن تزریق کرده است. با او تماس گرفتم تا اینکه آخرین بار آدرسی  داد و از من خواست به آنجا بروم. آن پزشک به من گفته بود قصد ازدواج با من را دارد اما ...

 

با طرح شکایت شاکی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان تزریق چربی فاسد را تأیید و اعلام کردند شاکی بر اثر تزریق فلج شده و نیاز به درمان طولانی مدت دارد.

 

با اعلام این نظریه پرونده پزشک جراح به دادسرای جرائم پزشکی فرستاده شد و متهم در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. ابتدای جلسه شاکی برای متهم در خواست اشد مجازات کرد.

 

در ادامه پزشک میانسال اتهامش را انکار کرد. هیات قضایی اما بعد از شور پزشک را به ۹۹ ضربه شلاق، دو سال تبعید و سه سال محرومیت از طبایت محکوم کرد.

 

محاکمه خواننده معروف

دومین پرونده اواخر سال ۱۴۰۰ با شکایت از یک خواننده پاپ به جریان افتاد. شاکی دختر جوانی بود که با مراجعه به اداره پلیس در طرح شکایت خود گفت: من یکی از هواداران خواننده سرشناس بودم به همین خاطر بارها به کنسرت او رفته و با او ملاقات کرده بودم. آخرین باران خواننده شماره تماسش را به من داد و چند بار یکدیگر را ملاقات کردیم. او حتی مرا به خانه اش در شمال تهران هم دعوت کرد. آن خواننده به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد دارد به زودی به خواستگاری ام بیاید. من فریب حرفهایش را خوردم و او با سوءاستفاده از این اعتماد مرا آزار داد. مدتی گذشت که فهمیدم او رفتارش تغییر کرده است. فهمیدم مرا رها کرده و دیگر پاسخ تمان هایی را نمی دهد.

 

بعد از طرح این شکایت خواننده سرشناس بازداشت شد اما اتهامش را انکار کرد.  پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و روی میز هیئت قضایی شعبه یازدهم قرار گرفت.

 

هیئت قضایی با احضار شاکی و متهم به دادگاه آنها را مورد تحقیق قرار دادند. در آن جلسه دختر جوان بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد. سپس خواننده پاپ که با قرار وثیقه آزاد بود جرمش را انکار کرد.

 

در پایان هیئت قضایی بعد از شنیدن اظهارات متهم و شاکی، خواننده پاپ را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کرد و پرونده را برای رسیدگی به اتهام رابطه نامشروع به دادگاه کیفری دو استان تهران فرستادند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.