2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی سریال داوطلب؛ از خلاصه داستان تا تعداد قسمت ها

معرفی سریال داوطلب؛ از خلاصه داستان تا تعداد قسمت ها

سریال داوطلب مجموعه ای مکزیکی است که بسیار هیجان انگیز است. اگر فرصت کردید حتما آن را تماشا کنید.

دوات آنلاین -سریال داوطلب یک سریال پلیسی مهییج محصول سال 2020 کشور مکزیک است. خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و اطلاعات دیگر درباره آن در ادامه آمده است.

عکسی از سریال داوطلب

خلاصه داستان سریال داوطلب

در این سریال وین آدیسون، یک مامور باسابقه در سازمان اطلاعات مرکزی برای سرنگونی یک خلافکار و قاچاقچی حرفه ای به نام رافائل باتیستا به مکزیک می آید و...

عکسی از سریال داوطلب

سریال داوطلب چند قسمت است

سریال داوطلب در یک فصل ساخته شده و 10 قسمت دارد که هر قسمت آن پر از اتفاقات غافلگیرکننده و مهییج است طوری که حتما از تماشای آن لذت خواهید برد و به خوبی سرگرم می شوید.

 

این مجموعه ساخته پیتر بلیک و از تولدیات شرکت آمازون است.

 

نقد سریال: در قسمت آخر سوپرانوها چه بر سر آنتونی آمد

 

دوبله فارسی سریال داوطلب

نماوا این سریال مکزیکی را دوبله فارسی کرده و در سایت خود قرار داده است. این پلتفرم تماشای داوطلب را برای افراد بالای 15 سال مناسب دانسته است. البته شما می توانید این مجموعه را به زبان های انگلیسی یا اسپانیایی هم تماشا کنید.

عکسی از سریال داوطلب

اسامی بازیگران

جیمز پیورفوی، اراندیرا ایبارا، خوزه ماریا د تاویرا، خواکین کاسیو، برت هریسون، اسمرالدا پیمنتل، کری آدرا و سوفیا سیسنیگا در سریال داوطلب به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.