2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی مسیح خانزاده بازیگر نقش حبیب در سریال کلبه ای در مه

بیوگرافی مسیح خانزاده بازیگر نقش حبیب در سریال کلبه ای در مه

مسیح خانزاده در سریال کلبه ای در مه در نقش حبیب ظاهر شده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -مسیح خانزاده با بازی در نقش حبیب در سریال کلبه ای در مه برای اولین بار جلوی دوربین رفته و نشان داده بازیگر توانایی است. بیوگرافی او را بخوانید.

مسیح خانزاده بازیگر نقش حبیب در سریال کلبه ای در مه

زندگی خانوادگی مسیح خانزاده

مسیح خانزاده روز 21 آذر سال 1350 در محله جوادیه تهران به دنیا آمد. او هنوز کودک بود که اتفاقی تلخ زندگی اش را دگرگون کرد. پدر او بر اثر یک تصادف جانش را از دست داد.

 

مرگ پدر باعث شد مسیح وارد مرحله ای تازه از زندگی شود و از همان سنین کم شروع به کار کرد اما این کودک کار همیشه آرزوهای بزرگی داشت.

 

او برای کمک به خانواده اش از هیچ کوششی دریغ نمی کرد و در همین حال به فکر زندگی آینده خود بود و می خواست پله های موفقیت را طی کند. به همین دلیل با وجود همه ناملایمات و فراز و نشیب ها درسش را ادامه داد و اکنون فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته خبرنگاری از دانشگاه تهران است.

مسیح خانزاده بازیگر نقش حبیب در سریال کلبه ای در مه

آرزوهای مسیح با پشتکار و تلاش او به واقعیت نزدیک و نزدیک تر شدند . به گونه ای که او توانست در زمینه شغلی به موفقیت های زیادی برسد و اکنون تاجری موفق است که وضع مالی خوبی دارد. او به هر کجا که رسیده با تلاش خودش بوده و به همین دلیل قدر موفقیت هایش را می داند.

 

از طرفی خانزاده گذشته خود را فراموش نکرده و به همین دلیل اکنون که زندگی روی خوش به او نشان داده است همیشه به فکر کودکان کار است و سعی می کند در حد توانش به آنها کمک کند و دست آنان را بگیرد تا باری از دوش شان بردارد.

مسیح خانزاده بازیگر نقش حبیب در سریال کلبه ای در مه

بازی در نقش حبیب در سریال کلبه ای در مه

حبیب در سریال کلبه ای در مه سرکارگر معدن است. مسیح خانزاده برای این که بتواند وارد عرصه بازیگری شود و جلوی دوربین برود در آموزشگاه مرحود استاد حمید سمندریان شرکت کرد و در آنجا دوره دید. این اتفاق در دهه 70 رخ داد و مسیح بعد از آن دوره های کارگردانی تئاتر را درحوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی زیرنظر فرج الله سلحشور گذراند.

 

خانزاده همچنین در سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری نیز بازی کرده و غیر از بازیگری برنامه های دیگری نیز دارد و می خواهد به عنوان سرمایه گذاری و تهیه کنندگی در سینما فعالیت کند. در مجموع این طور به نظر می رسد که آینده نه چندان دور از این هنرمند بیشتر خواهیم شنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.