2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اجیر کردن آدمکش برای قتل زوج میانسال

اجیر کردن آدمکش برای قتل زوج میانسال

مرد 60 ساله به دلیل اختلافات مالی این نقشه هولناک را طراحی کرد.

دوات آنلاین -مرد 60 ساله به‌دلیل اختلاف مالی برای قتل زوج سالخورده قاتل اجیر کرد. این زوج وقتی از هندوستان به تفت برگشتند، قربانی این جنایت شدند. کارآگاهان در کمتر از سه روز قاتل را دستگیر کردند.

 

به نوشته روزنامه جام جم، روز هفتم خرداد امسال مردی به پلیس110 شهرستان تفت استان یزد زنگ زد و اطلاع داد والدین سالخورده‌اش به‌نام بهرام و بی‌بی‌زهرا به قتل رسیده‌اند. مأموران اداره جرایم جنایی شهرستان تفت  برای بررسی ماجرا به محله سرده تفت اعزام‌شده و اجساد زوج حدود 70ساله که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بودند را در خانه یافتند. ساعاتی از مرگ آنها گذشته بود و وسایل خانه مقتولان به‌هم‌ریخته بود. در ادامه اجساد آنها به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

یکی از فرزندان زوج کشته‌شده در جریان تحقیقات پلیسی گفت: خانواده‌ام باکسی اختلاف نداشتند. آنها خانه‌ای هم در هندوستان داشتند. مدتی از سال را در آن کشور اقامت و زندگی می‌کردند، مدتی هم به ایران آمده و در خانه‌شان در شهرستان تفت می‌ماندند. پدر و مادرم چندی قبل به تفت برگشته بودند. والدینم افراد خیرخواهی بودند و باکسی دشمنی نداشتند و مرگ آنها ما را شوکه کرده است.

 

سرانجام  مأموران سرنخ‌هایی یافتند که نشان می‌داد مرد کشته‌شده فردی پولدار بوده و در کارهای ملکی و تجاری فعالیت داشته و این اواخر هم با مردی 60 ساله اهل یزد معامله ملکی انجام داده اما از مدتی قبل میان آنها اختلاف‌هایی به وجود آمده بود. مأموران به اولین فردی که مظنون شدند همین مرد 60 ساله بود.

 

او 48ساعت بعد بازداشت شد و در تحقیقات اظهارات ضدونقیضی را مطرح کرد و مدعی شد با مرد کشته‌شده  فقط اختلاف مالی داشته و نمی‌داند چه کسی او و همسرش را به قتل رسانده است.

 

جزییات قتل از زبان متهم

همچنین تحقیقات محلی نشان داد این مرد همراه مرد جوانی در شب جنایت حوالی خانه مقتولان دیده‌شده است. متهم 60 ساله دوباره بازجویی شد و این بار اعتراف کرد و گفت: مردی 23ساله را که اهل یکی از شهرهای شرق کشور است برای این قتل اجیر کرده است. بنابراین قاتل جوان تحت تعقیب قرار گرفت و روز بعد بازداشت شد.

 

متهم به قتل در جریان تحقیقات پلیسی گفت: در یک باغ، کارگری می‌کردم که همان‌جا با این مرد میانسال آشنا شدم. بعد از مدتی او سراغم آمد و گفت با مردی 70ساله اهل تفت اختلاف مالی دارد و نمی‌تواند آن را حل کند. پیشنهاد کرد اگر آن مرد را بکشم، پول زیادی به من می‌دهد که وسوسه شدم و چون وضع زندگی و مالی‌ام خوب نبود با او توافق کردم و چند میلیون تومان پیش‌قسط گرفتم. قرار شد بعد از قتل پیرمرد بقیه پولم را بگیرم. او برای این‌که مطمئن شود من نقشه قتل را اجرا می‌کنم و سرش کلاه نمی‌گذارم شب جنایت تا نزدیکی خانه مقتولان آمد.

 

وی افزود: من از روی دیوار وارد خانه پیرمرد شدم. آنها خواب بودندکه پایم به وسایل خانه خورد و سروصدا بلند شد. مرد صاحبخانه بیدار شد که با وی درگیر شدم و با ضربه‌های چاقو او را زدم که فوت شد. همسرش متوجه شد که او را نیز کشتم. بعد از قتل دیگر از طراح جنایت خبری نشد و بقیه پول را نداد.

 

سردارعباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد دراین‌باره به جام‌جم گفت: مأموران شهرستان  تفت در کمتر از 48ساعت توانستند طراح جنایت و قاتل زوج سالخورده را بازداشت کنند.

 

متهمان بعد از اتمام تحقیقات و بازسازی صحنه قتل، روانه زندان خواهند شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.