2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آتش افروزی مرگبار به‌ دلیل اختلاف مالی

آتش افروزی مرگبار به‌ دلیل اختلاف مالی

متهم به دلیل اختلاف با صاحب یک مغازه آنجا را به آتش کشید که موجب مرگ کارگری جوان شد.

دوات آنلاین -تحقیقات پلیس در خصوص آتش سوزی شبانه در یک فروشگاه تجهیزات پزشکی که به جان‌باختن کارگر آنجا منجر شده بود نشان داد که این آتش سوزی عمدی است و فردی به‌خاطر اختلاف مالی با صاحب فروشگاه دست به این کار زده است.

 

به نوشته همشهری، ساعت 4:59 بامداد نهم بهمن ماه امسال به آتش نشانی تهران خبر رسید که ساختمانی در خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به میدان شهر ری طعمه آتش شده است. محل حادثه ساختمانی دو طبقه بود که در طبقه همکف آنجا فروشگاه تجهیزات پزشکی به وسعت 50 متر وجود داشت که به طور کامل شعله ور شده بود.

 

این در حالی بود که درهای کرکره ای آنجا از بیرون قفل بود و آنطور که حاضران در محل حادثه می گفتند فردی به‌عنوان نگهبان شب‌ها آنجا می خوابید. در این شرایط آتش نشانان توانستند شعله‌های آتش را به طور کامل خاموش کنند اما در آنجا با پیکر بی جان جوانی 20 ساله که از اتباع کشور افغانستان بود مواجه شدند.

 

آتش سوزی عمدی

بررسی های فنی در این باره نشان می داد که این آتش سوزی عمدی است. به همین دلیل تحقیقات در شاخه های مختلف در این باره ادامه پیدا کرد تا اینکه آتش نشانان پی بردند یکی از دوستان صاحب فروشگاه از مدتی قبل با او دچار اختلاف مالی شده و ممکن است در این حادثه دست داشته باشد. به این ترتیب او بازداشت شد و در بازجویی های اولیه به آتش زدن فروشگاه لوازم پزشکی اعتراف کرد.

 

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری در این باره گفت: ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری با رصدهای میدانی، تحقیقات شبانه روزی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی عامل اصلی آتش سوزی مغازه شدند و او را در محدوده کیانشهر دستگیر کردند.

 

او ادامه داد: متهم در تحقیقات انجام شده به آتش زدن مغازه اعتراف کرد و انگیزه خود را از انجام این کار اختلافات مالی با مالک مغازه اعلام کرد و گفت از اینکه کارگری داخل مغازه حضور دارد هیچ اطلاعی نداشته است.

 

به گفته وی هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.