2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شک خونین مرد تاجر به رابطه پنهانی همسر

شک خونین مرد تاجر به رابطه پنهانی همسر

این مرد که گمان مرد همسر و شریکش با هم رابطه دارند برای قتل شریک خود دو آدمکش اجیر کرد.

دوات آنلاین -مرد تاجر که متهم است دو آدمکش را برای قتل شریکش اجیر کرده ‌بود، بازداشت شد. در حالی که شریک متهم با تلاش پزشکان از مرگ فاصله گرفته‌ است، تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری جریان دارد.

 

روزنامه جوان نوشت، اوایل تیرماه امسال مأموران پلیس تهران با تماس تلفنی ازدستبرد سارقان به خانه مرد تاجری در شمال تهران با خبر و برای بررسی موضوع راهی محل شدند.

 

مأموران پلیس در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل زن صاحبخانه وقتی از سفر مشهد به خانه‌اش بر می‌گردد با به‌هم‌ریختگی وسایل خانه و پیکر زخمی، نیمه جان و بی‌هوش شوهرش روبه‌رو می‌شود و موضوع را به پلیس خبر می‌دهد.

 

زن میانسال به پلیس گفت: چند روز قبل برای زیارت به مشهد رفتم، اما شوهرم به خاطر وضعیت کاری‌اش در تهران بود. وقتی به تهران رسیدم، قرار بود شوهرم با خودرو به فرودگاه بیاید و مرا به خانه برگرداند، اما خبری از او نشد و تلفن همراهش هم خاموش بود که خودم به خانه برگشتم و دیدم وسایل خانه‌ام به هم ریخته‌است و شوهرم نیز زخمی و بی‌هوش روی زمین افتاده ‌است. بلافاصله با اورژانس و اداره پلیس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم.

 

مرد نجات یافته چه گفت

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور قاضی منافی بازپرس شعبه ششم دادسرای ویژه سرقت تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

 

مأموران در نخستین گام از مرد زخمی که از مرگ نجات پیدا کرده‌بود، تحقیق کردند. وی گفت: «من تاجر پوشاک هستم و همراه یکی از دوستانم به صورت شراکتی کار می‌کنم. لحظه حادثه در خانه منتظر تلفن همسرم بودم که زنگ خانه به صدا در آمد. وقتی گوشی آیفون را برداشتم، مردی خودش را همسایه معرفی کرد و گفت کلید را با خودش نیاورده‌است و من هم در را باز کردم. دقایقی بعد زنگ در آپارتمانم زده شد و من هم در را باز کردم که دو مرد نقابدار و مسلح به زور وارد خانه‌ام شدند. ابتدا فکر کردم آن‌ها با سرقت اموالم کاری با من ندارند، اما اشتباه فکر می‌کردم، چون دو سارق خشن پس از سرقت حدود ۳۰۰ میلیون تومان پول و طلا مرا به قصد کشتن کتک زدند تا جایی که بی‌هوش شدم و وقتی به هوش آمدم دیدم روی تخت بیمارستان هستم.»

 

دستگیری شریک

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، شاکی دوباره به اداره پلیس رفت و سرنخی از عاملان سرقت خونین در اختیار مأموران قرار داد.

 

وی گفت: «چند روزی بود به خاطر وضعیت جسمی‌ام به محل کارم نرفته‌بودم تا اینکه امروز تصمیم گرفتم به حجره‌ام بروم. وقتی وارد حجره شدم، شریکم تلفنی با فردی در حال صحبت کردن بود، اما متوجه حضور من نشده‌بود. او تلفنی به آن فرد می‌گفت شریکم زنده است و شما نتوانستید او را بکشید و از او خواست دوباره به سراغ من بیایند و مرا به قتل برسانند. شنیدن حرف‌های شریکم مرا شوکه کرد و تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس خبر دهم.» با به دست آمدن این اطلاعات مأموران شریک مرد تاجر را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

 

متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: «مدتی است به مواد‌مخدر صنعتی شیشه معتاد شده‌ام. هر زمانی شیشه مصرف می‌کنم به همسرم سوءظن پیدا می‌کنم. از طرفی هم چند وقتی است همسرم همیشه سرش به گوشی‌اش گرم است و به من کمتر توجه می‌کند. من احتمال دادم او با شریکم ارتباط دارد و به همین‌خاطر وقتی فهمیدم همسرش به مشهد رفته‌است و خودش در خانه تنها است، دو مرد شرور را اجیر کردم تا او را به قتل برسانند، اما آن‌ها موفق به اجرای نقشه من نشدند.» با اعتراف متهم مأموران در تلاشند دو مرد اجیر شده را بازداشت کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.