2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
عکسی از عروسی سهراب و آرزو در فصل 4 سریال از سرنوشت

عکسی از عروسی سهراب و آرزو در فصل 4 سریال از سرنوشت

ظاهرا در فصل چهارم سریال از سرنوشت سهراب و آرزو بالاخره با هم ازدواج می کنند.

دوات آنلاین -قرار است در فصل چهارم سریال از سرنوشت اتفاقات هیجان انگیز و جالب توجه زیادی رخ بدهد، یکی از این اتفاقات به احتمال زیاد ازدواج سهراب و ارزو است.

 

عکسی که در بالا می بینید در صفحه یکی از فن پیج های سریال از سرنوشت منتشر شده و سهراب و آرزو را در لباس عروس و داماد نشان می دهد و از قرار معلوم این زوج بالاخره تشکیل زندگی می کند.

 

اوج و فرودهای رابطه سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت

سهراب و آرزو از کودکی و زمانی که سهراب به خانه الهام و بابک رفته بود شروع شد. آرزو از اقوام بابک است و این دو زمانی که خیلی کم سن و سال بودند با هم ملاقات کردند و دیدار آنها در نوجوانی به ایجاد عشق تبدیل شد البته عشقی که ظاهرا یک طرفه بود چون فقط سهراب پای آن ماند و آرزو به خارج از کشور رفت و با فردی دیگر ازدواج کرد.

 

آرزو بعد از بازگشت از خارج در حالی که طلاق گرفته بود سعی کرد عشق قدیمی را زنده کند و سهراب نیز با این که به خودش قول داده بود آرزو را فراموش کند در نهایت مصمم به این ازدواج شد اما کار چندان آسان نبود.

 

مخالفت های پدر آرزو بزرگ ترین سنگ بر سر راه این دو جوان بود؛ سنگی که بالاخره با تلاش دیگران از جمله آقای خندان و مامان پوری برداشته شد.

 

زندگی سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت 4

سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت 4 با هم ازدواج می کنند. علاوه بر عکسی که اخیرا منتشر شده چندی قبل کیسان دیباج عکسی از خودش را در حالی که حلقه در انگشت داشت منتشر کرده و نوشته بود سهراب متاهل.

 

قطعا زندگی این دو سراسر خوشی و خوبی نخواهد بود و از همان ابتدا با دشواری هایی مواجه می شوند. شاید مشکل در سلامت آرزو یکی از این مسائل باشد اما مهم این است که آن دو ماننده هاشم و نغمه در کنار هم بمانند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
حنانه 1401/08/27
خیلی سریال خوبیهست من از بازیگرای مثلا سهراب وارزو
زهرا 1401/06/10
من‌واقعا‌عاشق‌این‌سریالم‌چون خیلی‌رومانتیک است من‌‌عاشق بازیگرانش‌هستم‌مخصوصا سهراب‌و آرزو
آرمیتا 1401/05/29
من عاشق این سریال هستم😍😘😗
زهرا 1401/03/28
سریال عالی بود امیدوارم فصل پنجم این سریال هم ساخته بشه،از کارگردان و بازیگران سهراب جان و هاشم و نغمه و آرزو نهایت سپاس رو دارم،بازی شما بی نظیر بود من از فصل یک رو دانلود کردم و دیدم و گاهی هم گریه کردم دلم برای بچه های پرورشگاه خیلی می سوخت از
ناشناس 1401/01/30
بهترین فیلم 😍😍😍😍😍♥️♥️♥️
مبینا 1401/01/25
سلام سریال خفنی 😉 😝
تو راهی عمه قربونت بشه ♥️ 1401/01/24
سلام فیلم عالی و خوبی............♥️ ♥️ 🌹 🌹
عاشقه عشقمه ♥️ 1401/01/24
سلام فیلم بسیار زیبا و جدیدی هست ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
امیر علی ♥️ مبینا 1401/01/24
سلام فیلم عالی بود 👌 خیلی دوست داشتم ببینم آرزو و سهراب بچه دار می‌شوند یانه..... فیلم عالی ممنون 🌹 🌹 الان داره پخش می شود........ انشاالله که بچه دار می‌شوند و در کنار هم زندگی می کنند ممنون دستتون درد نکنه دوستان 🌹🌹🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 یاعلی 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
بدون نام 1401/01/22
عاشق فیلم از سرنوشت ♥️🥳🥳🥳ممنون که دباره فیلم گذاشتین

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.