2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا مینو و شاهین در سریال از سرنوشت با هم ازدواج می کنند

آیا مینو و شاهین در سریال از سرنوشت با هم ازدواج می کنند

آیا شاهین در سریال از سرنوشت واقعا عاشق مینو است یا از طرف پدرش مامور شده تا انتقام بگیرد؟

دوات آنلاین -رابطه مینو و شاهین در فصل چهارم سریال از سرنوشت به ماجرایی پیچیده تبدیل شده است. آیا شاهین واقعیت را می گوید و قصد دارد با  مینو ازدواج کند یا اینکه نقشه دیگری در سر می پروراند و کاسه ای زیر نیم کاسه دارد؟

شاهین در فصل چهارم سریال از سرنوشت

شاهین در از سرنوشت؛ عاشق یا موذی

ورود شاهین به سریال از سرنوشت خیلی ناگهانی بود. قبلا از وجود او خبر داشتیم اما تا پیش از فصل 4 هرگز ندیده بودیمش تا اینکه ناگهان در نقش پسری عاشق پیشه وارد شد و گفت قصد دارد با مینو ازدواج کند. همین ورود ناگهانی کمی عجیب است و باید به ماجرا شک کرد. آن هم در شرایطی که پدر شاهین در زندان است و با پدر مینو اختلافات زیادی دارد.

 

بنابراین هیچ بعید نیست شاهین همان طور که منصور می گوید با نقشه قبلی وارد زندگی مینو شده باشد تا از این طریق بتواند به پدرش کمک کند. ابراز عشق و فریب دادن دختری کم سن و سال و احساساتی حربه خوبی برای پیشبرد این نقشه است. در این صورت اقدام به خودکشی او فقط یک نمایش است.

 

یادمان باشد شاهین قبلا در سیرک کار می کند و به احتمال زیاد می داند چگونه از بلندی بپرد که آسیب زیادی نبیند. پس او بعد از انجام محاسبات ذهنی و با اطلاع از وجود یک خودرو در زیر محل پریدن دست به خودکشی نمایشی زده تا بتواند مینو را متقاعد کند عشقش واقعی است.

 

در روز حادثه شاهین قبل از مینو به کافه رفته بود. او خودش را زودتر به محل قرار رسانده و شرایط را بررسی کرده بود و در واقع آماده بود تا در صورت لزوم دست به کاری هیجان انگیز بزند. این نگاه، بدبینانه است اما تجربه نشان داده در سریال از سرنوشت همیشه ممکن است بدترین احتمالات رنگ واقعیت به خود  بگیرند و در این صورت شاهین نه پسری عاشق پیشه بلکه جوانی موذی و شیاد است.

 

دست زدن به اقدامی غیرمعقول یعنی همان اقدام به خودکشی مرموز بودن شاهین را بیش از پیش می کند.

مینو و شاهین در فصل چهارم سریال از سرنوشت

عشق واقعی شاهین و مینو در سریال از سرنوشت

روی دیگر این سکه آن است که عشق شاهین به مینو واقعی باشد. شاهین همان طور که گفته هیچ ارتباطی با پدرش نداشته باشد و هدفش از آمدن به ایران ساختن زندگی تازه ای باشد. در این صورت او کار بسیار دشواری در پیش دارد. چون اگرچه توانسته مینو را متقاعد کند اما منصور راضی به ازدواج دخترش نیست و پسر جوان در برابر موانعی بلند قرار خواهد گرفت که عبور از آنها به این سادگی ممکن نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/09/04
نمیدونم چرا ولی از همون اول که قیافه شاهین رو دیدم ازش بدم اومد // فکر میکنم آدم بدی باید باشه چون پدرش آدم بدی بود
ناشناس 1401/08/08
سریال ازسرنوشت خیلی خوبه ولی از شاهین خیلی خیلی بدم میاد
سارا 1401/05/08
شاهین چرا تنهام گذاشتی
ناشناس 1401/03/16
شاهیییییییییین من بمیرم براتتتتتتت🥺
Hale 1401/02/27
سریال از سرنوشت 4 واقعااااا عالیه عالیه عالیه عالیه عالیه عالیه عالیه مممممممممنون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.