2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معرفی کامل سریال صفر صفر صفر، تعداد قسمت ها و خلاصه داستان

معرفی کامل سریال صفر صفر صفر، تعداد قسمت ها و خلاصه داستان

اگر دنبال سریال مهییج هستید می تواند سریال صفر صفر صفر را تماشا کنید. با این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -سریال صفر صفر صفر برای علاقه مندان به سریال های خارجی که مجموعه های درام را می پسندند برای تماشا بسیار جذاب و مناسب است و در آی ام دی بی نمره 8.2 را به دست آورده البته تماشای این سریال به افراد زیر 17 سال توصیه نمی شود.

عکسی از سریال صفر صفر صفر

خلاصه داستان سریال صفر صفر صفر

این سریال براساس کتاب روبرتو سارویانو ساخته شده. داستان درباره یک حمل کننده کوکائین است که راهی اروپا می شود تا با کارتل قدرتمند و جنایتکار ایتالیایی همکاری کند ، او سفر خود را از طریق مکزیک آغاز می کند و محموله اش را در سراسر اقیانوس اطلس به فروش می رساند و…

 

پیشنهاد: معرفی کامل سریال گمشده در تاریکی

 

در قسمت اول این سریال دون مینو لا پیانا، رهبر سالخورده باند مافیایی اندرنگتا، پنج تن کوکائین سفارش می‌دهد تا قدرت خود را به اعضای این باند اثبات نماید. در ادامه، خانواده لینوود باید این معامله را به سرانجام برساند و...

عکسی از سریال صفر صفر صفر

سریال صفر صفر صفر چند قسمت است

سریال صفرصفرصفر تولید سال 2019 و محصول کشور ایتالیا است. این سریال در 8 قسمت ساخته شده است. در ایران هم نماوا و هم فیلیمو این مجموعه را با زیرنویس فارسی منتشر کرده اند البته نماوا آن را با عنوان سه صفر روی سایت خود قرار داده است.

عکسی از سریال صفر صفر صفر

اسامی بازیگران

آندره‌آ ریسبرو، جوزپه د دومنیکو، دین دی‌هان، هارولد تورس، اریک اسرائیل کنسوئلو، موریسیو مندز، دیگو کاتانو و خسوس لوزانو در این سریال ایتالیایی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.