2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی کامل داستان سریال تقدیر: حماسه وینکس، خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

معرفی کامل داستان سریال تقدیر: حماسه وینکس، خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

داستان سریال تقدیر: حماسه وینکس را ببینیم یا نه؟ برای تصمیم گیری در این خصوص می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

دوات آنلاین -داستان سریال تقدیر: حماسه وینکس در ژانرهای درام، اکشن، فانتزی و ماجراجویی ساخته شده است. این مجموعه محصول کشورهای ایتالیا و انگلستان است که در سال ۲۰۲۱ ساخته و پخش شد.

عکسی از سریال تقدیر: حماسه وینکس

خلاصه داستان سریال تقدیر: حماسه وینکس

سریال تقدیر: حماسه وینکس بر اساس مجموعه انیمیشنی وینکس کلاب ساخته ایجینیو استرافی ساخته شده است.  شخصیت اصلی این سریال دختر نوجوانی به نام بلوم است که تا پیش از کشف قدرتش فکر می‌کرد بیشتر یک انسان است. او  در یک مدرسه شبانه‌روزی جادوگری ثبت نام می کند و در آنجا با پنج دختر دیگر آشنا می شود که هر  کدام قدرت‌ های جادویی خاص خودشان را دارند آنها یاد می گیرند که چطور قدرت های خطرناک خودشان را کنترل کنند و...

عکسی از سریال تقدیر: حماسه وینکس

سریال تقدیر: حماسه وینکس چند قسمت است

سریال تقدیر: حماسه وینکس که اولین بار از نتفلیکس پخش شد در 6 قسمت ساخته شده است البته برخی خبرها حاکی از آن است که به زودی فصل دوم این مجموعه نیز ساخته خواهد شد.

عکسی از سریال تقدیر: حماسه وینکس

بازیگران سریال

ابیگیل کاون، هانا ون در وستویسن، پریشز موصطفی، الیوت سالت، الیشا اپلبام، دنی گریفین، سیدی سوورال و فردی تورپ بازیگران این سریال هستند.

 

نماوا سریال تقدیر: حماسه وینکس را با دوبله و همچنین زیرنویس فارسی منتشر اما اعلام کره تماشا آن برای افراد زیر 15 سال مناسب نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.