2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
تعرض 2 پسر به دختر جوان با وعده ازدواج

تعرض 2 پسر به دختر جوان با وعده ازدواج

مادر دختر فریب خورده: خودم را مقصر می دانم مشاور مرا اشتباه راهنمایی کرد. رابطه رابطه است چه تلفنی و چه پیامکی دخترم ساده بود و همین رابطه سیاه زندگی او را نابود کرد.

دوات آنلاین -دو پسر جوان که دختری را با وعده ازدواج فریب داده و به او تعرض کرده بودند محاکمه شدند.

 

به نوشته روزنامه جوان، آبان ماه سال گذشته زن جوانی همراه دختر ۲۲ ساله اش نگار به اداره پلیس رفت و از دو پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرد.

 

طرح شکایت

مادر انگار به مأموران گفت: صاحب دو فرزند هستم. نگار بعد از گرفتن دیپلم از هنرستان به خاطر مشکل ذهنی که داشت درس را رها کرد و اصرار داشت ازدواج کند. او خیلی ساده بود به همین خاطر مراقب بودم تا با کسی رابطه نداشته باشد، اما با نگار به مشکل خوردم تا اینکه پیش مشاور خانواده رفتم و او به من گفت رابطه در حد تلفن و پیامک اشکالی ندارد. با این پیشنهاد نگار را آزاد گذاشتم تا با یک گوشی ساده فقط رابطه پیامکی داشته باشد.

 

زن میانسال ادامه داد: مهر ماه بود که دخترم با پسری به نام سعید رابطه پیامکی برقرار کرد. او به نگار یک جفت کتانی هدیه داد و از او خواست به دیدنش برود. همین آغاز ملاقات آنها شد و بعد از آن سعید هر از گاهی مقابل در خانه مان می آمد و خیلی کوتاه همدیگر را می دیدند. آخرین بار نگار اصرار کرد به دیدن سعید برود. به اجبار قبول کردم و وقتی او از خانه بیرون رفت هر چه منتظرش شدیم برنگشت و تلفن همراهش نیز خاموش بود. از دلشوره و اضطراب خانه را ترک کرده و در خیابان ها می چرخیدم تا اینکه حوالی ساعت ۸ شب تلفن نگار روشن شد. او گفت در خانه سعید است. همانجا با سعید صحبت کردم تا اینکه راضی شد نگار را به خانه برگرداند. وقتی نگار به خانه آمد متوجه شدم مورد اذیت قرار گرفته است.

 

آن زن در حالی که به شدت گریه می کرد، گفت: خودم را مقصر می دانم مشاور مرا اشتباه راهنمایی کرد. رابطه رابطه است چه تلفنی و چه پیامکی دخترم ساده بود و همین رابطه سیاه زندگی او را نابود کرد.

 

دختر جوان چه گفت

بعد از این توضیحات دختر جوان نیز در طرح شکایتش گفت: بعد از چند بار صحبت تلفنی و پیامکی، سعید گفت یکی از دوستانش به نام سپهر قصد ازدواج دارد و قرار شد او مرا به سپهر معرفی کند. او قبلا هم از من خواسته بود تا به خانه شان در ورامین بروم، اما قبول نکردم تا اینکه شروع به تهدید کرد و گفت آبرویم را خواهد برد. روز حادثه سعید گفت سپهر اصرار دارد مرا ببیند تا به خواستگاری ام بیاید. او به این بهانه مرا سوار موتورش کرد و به خانه ای در ورامین برد. وقتی وارد خانه شدم.....

 

دختر جوان در ادامه گفت: تا بعداز ظهر در آن خانه بودم تا اینکه حالم بد شد. سپهر با سعید تماس گرفت، سپس آنها مرا به یک ساندویچی بردند و بعد از خوردن ساندویچ این بار سعید مرا به خانه اش برد و ... .

 

بعد از طرح این شکایت نگار به پزشکی قانونی معرفی شد و بنا به نظریه کارشناسان و اثبات این ادعا دو متهم شناسایی و بازداشت شدند.

 

دو متهم بنا به شواهد موجود راهی زندان شدند و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

پرونده بعد از تعیین شعبه روی میز هیئت قضایی شعبه دوازدهم دادگاه قرار گرفت.

 

محاکمه متهمان

دو متهم بعد از تحقیقات تکمیلی در دادگاه در اولین جلسه رسیدگی برای میز محاکمه ایستادند. ابتدای جلسه شاکی با طرح شکایتش گفت: «بعد از اینکه به خانه سعید رفتم سپهر آمد و مرا کتک زد و گفت چرا با سعید وارد رابطه شدم سپس مرا تهدید کرد که دیگر به خواستگاری ام نمی آید. با شنیدن این حرف تعجب کردم و فهمیدم فریب خورده ام. آنها از سادگی من سوء استفاده کردند به همین خاطر برایشان در خواست اشد مجازات دارم.»

 

در ادامه سعید که با قرار وثیقه آزاد بود جرمش را انکار کرد و گفت: «من در حد تلفن و پیامک با شاکی رابطه داشتم حتی مادرش نیز از این رابطه باخبر بود. او اصرار داشت برایش شوهر مناسبی پیدا کنم به همین خاطر با سپهر صحبت کردم. او از من خواست شاکی را به دیدنش ببرم سپس خواست یک خانه در اختیارش بگذارم. قبول کردم چون نمی خواستم درخواستش را رد کنم. این شد که کلید خانه دایی ام را به او دادم.»

 

سپس سپهر به اتهام تجاوز به عنف در جایگاه ایستاد و با انکار جرمش گفت: خانه ای که شاکی به آنجا آمده بود منزل دایی سعید بود.

 

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.