2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آخر داستان سریال به دنیا بگویید بایستد چه می شود + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

آخر داستان سریال به دنیا بگویید بایستد چه می شود + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

داستان سریال به دنیا بگویید بایستد چند قسمت است؟ کدام بازیگران در آن حضور دارند؟ داستان آن چیست و آخرش چه می شود؟

دوات آنلاین -سریال به دنیا بگویید بایستد به کارگردانی محمدرضا آهنج از جمله مجموعه های جذاب با داستان پرماجرا و غافلگیرکننده است که شبکه آی فیلم تصمیم با بازپخش آن گرفته است. اگر می خواهید بدانید داستان این سریال چیست و آخر آن چه می شود ادامه مطلب را بخوانید.

عکسی از سریال به دنیا بگویید بایستد

خلاصه داستان سریال به دنیا بگویید بایستد تا آخر

داستان سریال به دنیا بگویید بایستد ماجرای دو دوست به نام‌های علاء و شهریار است. دوستی آنها  با یک دعوا شروع می شود. اعلا که فردی بی خیال است در رفاقت با شهریار و برخورد با خانواده اش بسیار معقول رفتار می کند. او و شهریار سرباز هستند و دوستی آنها تا آنجا ادامه پیدا می کند که شهریار به قتل می رسد و اعلا به اتهام کشتن رفیقش دستگیر می شود.

 

دادگاه بدوی اعلا را به اعدام محکوم می کند و در دادگاه تجدید نظر حکم تایید می شود، اما از دیوان عالی کشور تقاضای بررسی مجدد می کند.

 

در این سریال شاهد غافلگیری های زیادی هستیم و پایان آن نیز شوکه کننده است. همین قدر بدانید که وقتی در آخر اعلا را می بینیم او در واقع مرده و جسدش پایین برجک افتاده است

 

در آخر سریال به دنیا بگویید بایستد راز قتل مادر شهریار نیز فاش می شود و ما می فهمیم دختر نیکجو مرده است و پدر او در واقع با روح دخترش در ارتباط بوده است.

عکسی از سریال به دنیا بگویید بایستد

سریال به دنیا بگویید بایستد چند قسمت است

سریال به دنیا بگویید بایستد تولید سال 1385 به تهیه کنندگی رضا مهدوی است. این سریال تاکنون چند بار از شبکه های مختلف پخش شده اما اولین بار روی آنتن شبکه 5 که آن زمان شبکه تهران نام داشت، رفت. این مجموعه در 13 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال به دنیا بگویید بایستد

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال به دنیا بگویید بایستد هر روز ساعت 5 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرارا آن نیز دو نوبت در روز در ساعت های یک بامداد و 9 صبح خواهد بود.

 

بازیگران سریال به دنیا بگویید بایستد

حامد کمیلی، امیرمحمد زند، مریم کاویانی، محمود عزیزی، جمشید گرگین، آزیتا لاچینی، فریبا متخصص، مهسا کرامتی، فرهاد قائمیان و رضا توکلی در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.