2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل لی مین جونگ بازیگر نقش لی یونگ یون در سریال کیمیاگر

بیوگرافی کامل لی مین جونگ بازیگر نقش لی یونگ یون در سریال کیمیاگر

بازیگر نقش لی یونگ یون در سریال کیمیاگر کیست؟ در چه فیلم ها و سریال هایی بازی کرده و زندگی خانوادگی او چگونه است؟ با زندگینامه لی مین جونگ آشنا شوید.

دوات آنلاین -لی مین جونگ که در سریال کیمیاگر نقش لی یونگ یون را بازی کرده از جمله بازیگران مطرح کره جنوبی است که در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته است. با بیوگرافی او آشنا شوید.

 لی مین جونگ بازیگر نقش لی یونگ یون در سریال کیمیاگر

زندگی شخصی لی مین جونگ در دنیای حرفه ای

لی مین جونگ متولد 16 فوریه 1983 بازیگر کره جنوبی است. او از کودکی به هنر علاقه داشت و پدربزرگ مادری اش یکی از مشهورترین نقاشان کره جنوبی است که شاگردان زیادی را تربیت کرده است.

 

لی کار خود را در نمایش های صحنه ای جانگ جین آغاز کرد و برای چند سال در نقش های مکمل در فیلم و تلویزیون ظاهر شد. او پس از حضور در پسران بیش از گلها (2009) شناخته شد و اولین نقش اصلی خود را در درام خانوادگی لبخند ، تو (2009) به دست آورد. لی به دلیل ایفای نقش اصلی در کمدی عاشقانه آژانس سایرانو (2010) به شهرت گسترده ای دست یافت.

 

لی برای بازی در فیلم ترسناک شب سفید ، جایزه بهترین بازیگر زن را در انجمن جوایز منتقدان فیلم کره به دست آورد.

 

او برای کمدی عاشقانه آژانس سیرانو نیز جایزه بهترین بازیگر زن را در جوایز محلی جارو کرد.

 لی مین جونگ بازیگر نقش لی یونگ یون در سریال کیمیاگر

بازی در نقش لی یونگ یون در سریال کیمیاگر

لی با بازی در نقش لی یونگ یون در سریال کیمیاگر از محبوبیت بیشتری برخوردار شد و بعد از آن مسیر موفقیت را با سرعت بیشتری طی کرد. او در این سریال در کنار جانگ هایوک و کیم هی بازی قابل توجی داشت.

 

از جمله سریال های مطرح دیگر این بازیگر کره ای، امپراتور، ظرف نهار، تو کی هستی، عشق من میشی و عشق و همدردی هستند.

 

لی مین جونگ به مدت سه سال از بازیگری دور شد تا این که در سال 2016 در سریال"بازگشت با آقای باران" بازی کرد و بعد از آن در دو سریال آخر هفته ای حضور موفقی داشت.

 لی مین جونگ بازیگر نقش لی یونگ یون در سریال کیمیاگر

زندگی شخصی لی مین جونگ

لی در 10 آگوست 2013 در سئول با لی بیونگ هون که او نیز بازیگر است ازدواج کرد و در 31 مارس 2015 پسر خود ، لی جون هو را به دنیا آورد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.