2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل جانگ هایوک بازیگر نقش کیم دو هیون در سریال کیمیاگر

بیوگرافی کامل جانگ هایوک بازیگر نقش کیم دو هیون در سریال کیمیاگر

این بازیگر کره ای علاوه بر سریال کیمیاگر به خاطر سریال متشکرم نیز در ایران معروف است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -جانگ هایوک که در سریال کیمیاگر نقش کیم دو هیون را بازی کرده از جمله بازیگران مطرح کره ای است که تاکنون موفقیت های زیادی را به دست آورده است. با بیوگرافی او آشنا شوید.

 

کودکی جانگ هایوک

جانک هایوک متولد روز 20 دسامبر سال ۱۹۷۶ میلادی است و در پوسان کره جنوبی به دنیا آمده و دوران کودکی خود را نیز در همین شهر گذرانده است.

 

او در دوران مدرسه دانش آموزی معمولی بود و از طرف علاقه زیادی به هنر داشت. هم موسیقی و هم بازیگری او را به شدت جذب می کرد و علاوه بر اینها او عاشق ورزش های رزمی بود و همین عشق به ورزش نیز باعث شد وارد رشته تکواندو شود و بعدها در کنار بازیگری این ورزش را هم ادامه بدهد به گونه ای که او به مدت 10 سال مربی جیت کان دو بود.

جانگ هایوک بازیگر نقش کیم دو هیون در سریال کیمیاگر

شروع بازیگری جانگ هایوک

جانگ هایوک بازیگری را با نقش های کوچکی در سریال مدرسه و فیلم زانگ شروع کرد اما نخستین نقش جدی او مربوط به سریال مدل بود که تولید سال 1997 است.

 

هایوک در همان زمان که در عالم سینما و تلویزیون یک تازه وارد محسوب می شد در رشته موسیقی نیز به کسب تجربه پرداخت و علاوه بر بازی در چند کلیپ یک آلبوم هم منتشر کرد.

 

شهرت این هنرمند با بازی در فیلم Jungle Juice  شروع شد و سپس با نقش آفرینی در سریال معروف داستان یک دختر روشن به شهرت بسیاری رسید.

 

هایوک در فیلم های چینی و ژاپنی نیز حضور داشته و در زمینه ژانر نیز غیر از درام در آثار کمدی بازی کرده است.

جانگ هایوک بازیگر نقش کیم دو هیون در سریال کیمیاگر

رفتن به سربازی

هایوک از جمله جوانان کره ای است که تصمیم داشت از خدمت سربازی فرار کند اما خبر خودداری او از رفتن به خدمت در رسانه ها منتشر شد و این اتفاق تاثیر بدی روی شهرتش گذاشت به همین دلیل در سال 2004 ضمن عذرخواهی از هوادارانش به خمدت رفت و دو سال سرباز ارتش کره بود.

جانگ هایوک بازیگر نقش کیم دو هیون در سریال کیمیاگر

بازی در نقش کیم دو هیون در سریال کیمیاگر

جانگ در سال 2006 بعد از برگشتن از سربازی در سریال متشکرم که شاید خیلی از ایرانی ها آن را دیده باشند حضور یافت و بار دیگر به اوج شهرت رسید. او سپس در فیلمی عاشقانه به نام رقص اژدها بازی کرد و جایزه بهترین بازیگر مرد را در افتتاحیه فستیوال بین‌المللی فیلم وست هالیوود، به دست آورد.

 

جانگ در فیلم ها و سریال های متعددی نقش آفرینی کرده و جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است اما نقش کیم دو هیون در سریال کیمیاگر یکی از معروف ترین نقش های او است که خیلی ها حتی در کره هنوز او را با این شخصیت به یاد می آورند.

 

ازدواج جانگ هایوک

جانگ با کیم یوجین که استادش بود در سال 2008 ازدواج کرد و آنها سه فرزند دارند. دو پسرشان با اختلاف یک سال به دنیا آمدند و سپس تنها دخترشان در سال 2015 متولد شد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.