2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بازیگران و داستان سریال کیمیاگر + تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

بازیگران و داستان سریال کیمیاگر + تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

همه آنچه درباره سریال کیمیاگر باید بدانید در این مطلب آمده است. این مجموعه روی آنتن شبکه تماشا رفته است.

دوات آنلاین -شبکه تماشا بعد از تمام شدن سریال نوش جان که مجموعه ای پربیننده بود پخش سریال کیمیاگر را آغاز کرده است. خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و اطلاعات دیگر درباره این مجموعه را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال کیمیاگر

خلاصه داستان سریال کیمیاگر

سریال کیمیاگر روایتی از فساد و انهدام ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی در بازار رقابت پول و اقتصاد  را به تصویر می کشد.

 

داستان این فیلم روایت زندگی کیم دو هیون است؛ پسری که در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمده و بزرگ شده و سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است. پدرش هنگام کودکی دوهیون از خانه خارج شده بود و او و مادرش را در فقر رها کرده بود. مادرش او را در سختی بزرگ کرد و در زمانی که دوهیون در دانشکده حقوق تحصیل می کرد درگذشت.

 

دو هیون در دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشجویان مشغول تحصیل می‌شود. او به دنبال شغلی آینده‌دار است و طی همین مسیر با خانواده‌ای بسیار متمول آشنا می‌شود؛ بعد از مدتی به عنوان وکیل این خانواده آغاز به کار می‌کند ولی درمی‌یابد آن‌ها ثروت خود را به وسیله کارهای خلاف و پول شویی به دست می‌آورند ... .

 

رویاهای او برای زندگی صلح آمیز با نامزدش (لی یونگ یون) در این زمان تغییر می‌کند. وقتی شخصی به او پیشنهادی می دهد که نمی‌تواند رد کند. البته او زمانی احساس خوشبختی را در قلب خود احساس می کند که فقط با دوست قدیمی خود یونگ یون و خانواده تشکیل دهد و با خوشبختی با یونگ یون زندگی کند.

 

از طرفی لی یونگ یون پس از فارغ التحصیلی از مدرسه پرستاری ، او در یکی از برترین بیمارستان های عمومی کره جنوبی به استخدام درمی آید و به زودی پس از آن، پرستار در بخش ویژه این بیمارستان می شود. هنگامی که دو هیون پس از پیوستن به موسسه حقوقی تغییر می کند و دیگر آن آدم سابق نیست، لی به دلیل حرص و طمع دوهیون مجبور به ترک او می‌شود.

عکسی از سریال کیمیاگر

بازیگران سریال کیمیاگر

جانگ هایوک ، لی مین جونگ و کیم هی در این مجموعه نقش ایفا کرده‌اند.

عکسی از سریال کیمیاگر

سریال کیمیاگر چند قسمت است

این سریال در 21 قسمت ساخته شده و هر قسمت 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال کیمیاگر هر روز 4 بار از شبکه تماشا پخش می شود. ابتدا می توانید قسمت جدید را در ساعت 7 عصر ببینید. تکرار این مجموعه نیز در ساعت های یک بامداد، 7 صبح و یک ظهر روی آنتن می رود.

 

کیمیاگر تولید چه سالی است

کیمیاگر همان میداس محصول سال ۲۰۱۱ کره جنوبی است. کیمیاگر اولین بار در ایران در سال 97 از شبکه ۵ پخش شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/10/24
این سریال خیلی خیلی عااااااااااااااااالیییییییییی است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.