2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال آشپزباشی از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال آشپزباشی از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

خلاصه داستان، بازیگران، ساعت پخش و تکرار و تعداد قسمت های مجموعه دیدنی آشپزباشی را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند مجموعه ای شیرین و دیدنی است که اواین بار از شبکه یک پخش و بسیار پربیننده شد. این مجموعه اکنون روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

عکسی از سریال آشپزباشی

خلاصه داستان سریال آشپزباشی

سریال آشپزباشی قصه خانواده ای را روایت می کند که صاحب رستوران موفقی هستند. اکبر (پرویز پرستویی) سرآشپز رستوران است و مینو (فاطمه معتمد آریا) مدیریت رستوران را بر عهده دارد. فرزندان این زوج موفق، سارا (مهراوه شریفی نیا)، شیرین (ملیکا شریفی نیا)، سعید (محمد رضا غفاری) و فرهاد (مرحوم علی طباطبایی) نیز که تقریبا هم سن و سال هستند، هر یک به نوعی در انجام امور رستوران همکاری می کنند. در اوج موفقیت رستوران اتفاقی رخ می دهد که اختلاف بین اکبر و مینو را به همراه داشته و موجب بروز مشکلاتی در خانواده و اداره رستوران می شود و این تازه شروع ماجراست...

عکسی از سریال آشپزباشی

بازیگران سریال آشپزباشی

بازیگران این سریال عبارتند از: پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، ملیکا شریفی نیا، مهراوه شریفی نیا، فرهاد اصلانی، افسانه چهره آزاد، مهرداد ضیایی، هوشنگ حریرچیان، شیده رحمانی، محمدرضا غفاری، آشا محرابی، شبنم مقدمی، سیدعلی طباطبایی، جمشید مشایخی، بهروز مسروری، ابوالفضل شاه کرم، فریدون محرابی، روح الله کمانی، محمد اسدی، مهران احمدی، منوچهر آذری، نعمت جهانفرد، بهناز توکلی، دریا آشوری، سیروس همتی، رویا حمزه لوئی، مرتضی کاظمی، میثم رازفر، کریم پورزارعی، غلامرضا اصانلوی واحد، نیره فراهانی، الهه خادمی، حمیدرضا رنجبر، علیرضا رشیدی، بهزاد حاجی کندی، داوود طائی نژاد، حسام زاهدی، محمد قلی بیگی و مریم عزیزی

عکسی از سریال آشپزباشی

آشپزباشی چند قسمت است

این مجموعه به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در 26 قسمت ساخته و پخش شده است و فصل دوم هم ندارد. این قسمت ها را اصغر عبدالهی، امیرعباس ترابی و امیرحسین جهددوست با همکاری هم نوشته اند.

عکسی از سریال آشپزباشی

ساعت پخش و تکرار سریال آشپزباشی از آی فیلم

آشپزباشی روزانه سه بار از شبکه آی فیلم پخش می شود. ابتدا ساعت 8 شب می تواند شاهد قسمت جدید آن باشید و سپس در ساعات 4 بامداد یا 12 ظهر روز بعد تکرار آن را تماشا کنید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.