2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بیوگرافی کامل و علت فوت علی طباطبایی بازیگر نقش فرهاد در سریال آشپزباشی

بیوگرافی کامل و علت فوت علی طباطبایی بازیگر نقش فرهاد در سریال آشپزباشی

علی طباطبایی بازیگر بااستعدادی بود که متاسفانه در جوانی دار فانی را وداع گفت. با این هنرمند فقید آشنا شوید.

دوات آنلاین -سید علی طباطبایی که در سریال آشپزباشی نقش فرهاد را بازی کرده هنرمندی بسیار توانا و بازیگری با دانش بود که در جوانی به علت حمله قلبی درگذشت. بیوگرافی او را در ادامه بخوانید:

 

شروع بازیگری علی طباطبایی

سید علی طباطبایی متولد روز دوم آبان سال 1362و فرزند سید کمال طباطبایی از تهیه کنندگان نام آشنا است. او بازیگری را از سال 1383 با فیلم سالد فصل ساخته فریدون جیرانی شروع کرد و بعد از آن گام هایش را در دنیای بازیگری بسیار محکم برداشت.

علی طباطبایی بازیگر نقش فرهاد در سریال آشپزباشی

فیلم های علی طباطبایی

علی در سینما کارنامه بسیار خوبی دارد. او در سال 85 در فیلن

 

فیلم ساعت 25 به کارگردانی مسعود آب پرور بازی کرد. در سال 1387 در تله فیلم ماه از روی سکو ساخته آرش معیریان به ایفای نقش پرداخت و در سال در دو تله فیلم گور به گور و آماده باش حضور یافت. فیلم اسب سفید پادشاه ساخته محمد حسین لطیفی در1393 آخرین فیلمی است که این بازیگر فقید در آن بازی کرد.

 

بازی در نقش فرهاد در سریال آشپزباشی

طباطبایی در سریال های تلویزیونی نیز حضور موفقی داشت. بازی در نقش فرهاد در مجموعه آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند فقط یکی از کارهای خوب او است. حتما به یاد دارید که طباطبایی در سریال بچه های نسبتا بد نیز بازی بسیار خوبی داشت و در نقش رهی ظاهر شد.

 

سریال های باجناق ها و ترانه مادری دو کار دیگر علی طباطبایی بود و البته او در شبکهنمایش خانگی نیز در فصل سوم مجموعه قلبی یخی به ایفای نقش پرداخت.

علی طباطبایی بازیگر نقش فرهاد در سریال آشپزباشی

علت فوت علی طباطبایی

این هنرمند علی طباطبایی شامگاه هشتم شهریور ماه ۱۳۹۴ناکهان دچار حمله قلبی شد و به علت ایست قلبی در منزل پدرش درگذشت.

 

پدر او در این باره گفته بود: علی چند روز بود که از ناحیه قفسه سینه و قلب احساس درد و ناراحتی می کرد و به نوعی بیماری قلبی داشت. برای همین هم قصد داشت به پزشک مراجعه کند. متأسفانه ناگهان دچار حمله قبلی شد و بعد ایست قبلی کرد و چیزی نگذشت که از دنیا رفت.

علی طباطبایی بازیگر نقش فرهاد در سریال آشپزباشی در کنار پدرش

پدر علی نیز روز 16مرداد سال 98 در سن 59 سالگی درگذشت. او تهیه‌ کننده مجموعه‌های تلویزیونی «کاکتوس»، «بچه‌های نسبتا بد»، «شب عید» و «قلب یخی» بود.

 

«مرد آفتابی»، «عزیزم من کوک نیستم»، «سالاد فصل»، «شب»، «فرار بزرگ»، «هر شب تنهایی»، «توفیق اجباری» و ... از جمله آثار سینمایی این تهیه کننده به شمار می‌آیند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.