2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آیا البرز در آخر سریال ملکه گدایان می میرد

آیا البرز در آخر سریال ملکه گدایان می میرد

آیا جان البرز واقعا در خطر است؟ آیا ملکه به فکر کشتن او می افتد؟ آیا البرز خودش کاری می کند که باعث مرگش شود؟

دوات آنلاین -سریال ملکه گدایان یکی از هیجان انگیزترین سریال های سال های اخیر است که در هر قسمت آن اتفاقات تازه ای رخ می دهد و نه تنها بسیاری از پیش بینی ها را به هم می ریزد بلکه سوالات و ابهامات تازه ای را مطرح می کند. در این میان یک پسرش اساسی این است که آیا البرز در آخر سریال می میرد یا زنده می ماند.

عکسی از سریال ملکه گدایان

البرز در ملکه گدایان و کاوه در سریال مانکن

اگر بخواهیم به دو سریال اخیر ساخته حسین سهیلی زاده نگاه کنیم در واقع می توانیم بگوییم باری که در سریال مانکن بر دوش کاوه بود در ملکه گدایان برعهده البرز است.

 

این بار این البرز است که باید معماها را حل کند، چهره های پشت پرده را بشناسد و نقاب از صورت آنها بردارد. این راه نیز بی خطر نیست همان طور که کاوه در سریال مانکن بارها و بارها به خطر افتاد.

 

کاوه در مانکن برای غلبه بر اخگر از یکی از افراد عضو باند او یعنی ژیلا کمک گرفت و این بار نیز البرز از یکی از اعضای گروه ملکه یعنی افرا یاری خواهد گرفت.

 

این دو شخصیت از خیلی جهات شبیه به هم هستند. هر دو قهرمانانی هستند که علیه شرارت و بدی ها جدال می کنند و در این راه هیچ هراسی به خود راه نمی دهند. آنها در جریان کوشش های خود هزینه های زیادی می دهند اما خسته نمی شوند. معماهای زیادی پیش رویشان قرار می گیرد اما ابهامات را یکی بعد از دیگری حل می کنند تا به کانون اصلی بحران نزدیک شوند.

عکسی از سریال ملکه گدایان

احتمال کشته شدن البرز در آخر سریال ملکه گدایان

کاوه در آخر سریال مانکن کشته شد. درست در لحظه ای که فکر می کردیم مشکلات به پایان رسیده و او با عشق زندگی اش ازدواج خواهد کرد اتفاقی غیرمنتظره رخ داد، اتفاقی که خیلی از بینندگان سریال را ناراحت کرد و بازتاب های زیادی داشت. در واقع مانکن پایان کلیشه ای نداشت و همه چیز به خوبی و خوشی تمام نشد. بلکه در واقع شاهد یک تراژدی در انتها بودیم.

 

اتفاقی که در مانکن رخ داد این موضوع را به ذهن می رساند که شاید البرز هم سرنوشتی مشابه داشته باشد و در آخر ملکه گدایان شاهد مرگ او باشیم البته این اتفاق نسبت به مرگ کاوه در مانکن احتمال کمتری دارد.

 

البرز از ابتدا در چنگ ملکه بود و ملکه هر لحظه که اراده می کرد می توانست او را به کام مرگ بکشاند. وقتی او در دست قاچاقچیان انسان در شهری مرزی اسیر بود بهترین فرصت برای کشتن او محسوب می شد و راز این قتل نیز هرگز برملا نمی شد اما ملکه می خواهد البرز زنده بماند. می خواهد علاوه بر هویتش تمام رمق او را بگیرد به همین دلیل هم نقشه کشید او را از طریق افرا معتاد کند.

 

اگرچه ملکه در ابتدای کار طرح و برنامه ای برای کشتن البرز ندارد اما اگر پسر جوان جلوتر برود و چهره واقعی و هویت او را آشکار کند آن وقت ملکه خودش را در خطری بزرگ خواهد دید. در آن صورت شاید چاره ای پیش روی خود نبینید جز آن که برای حفظ و بقای خودش البرز را به کام مرگ بکشاند.

 

بنابراین باید همچنان منتظر اتفاقات پیش بینی نشده و غافلگیرکننده در این مجموعه نمایش خانگی باشیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
لیلا 1400/08/08
اما به نظر من شنتیو میمیره و تمام اما از من گفتن بود البرز و افرا ازدواج میکنند و آریا هم تنهایی زندگی خودش رو میسازه 😑
لیلا 1400/08/08
به نظر من عشق آریا هم لایق یک فرصت هست ولی البرز هم هست امیدوارم همه لایق زندگی هاشون باشند
ناشناس 1400/06/17
.البرزنمیره
ببخشکید یه سوال البرز راستی مرده؟؟ یا الکی 1400/05/16
وای نکنه البرز مرده باشه خب فیلم ملکه گدایان بد میشه
ناشناس 1400/05/15
اگر افرا و البرز به هم برسن واقعا یکی از بهترین سریال های خانگی که دیدم
ناشناس 1400/05/15
اخه بلاخره البرز هم پسر لعیاست چطور میتونه بکشتش بعد افرا هم نباید بمیره چی میشه دونفر که هم دیگرو دوست دارن به هم برسن
ناشناس 1400/04/03
سلام بچه ها البرز پسر واقعی ملکه هست و آریا و افرا خواهر برادر ند و البرز و افرا به هم میرسنند
نازنین 1400/02/22
داخل این فیلم آریا و البرز (آرش،فرهاد) باهم داداش ناتنی هستن و هر دوشون باید از افرا بگزرن ولی طبق کارگردان فیلم باید پیچیده باشه و اخرش ی نفره بمیره..... حالا شوئور را میکشن یا آریا خود کشی میکنه و یا البرز را میکشن
البز 1400/02/21
اگر البرز در این سریال بمیرد کلا فیلم زشت میشه چون البرز و افرا خواهر برادرند افرا به آریا برسه ولی البرز نمیره خدا وکیلی نمیره بمیره فیلم بدرد چی میخوره
ناشناس 1400/02/19
من دلم نمیخواد در قسمت اخر البرز کشته بشه ولی دلم می خواد افرا با اریا ازدواج کنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.