2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی یونس غزالی بازیگر نقش امیرمحمد در سریال وضعیت سفید

بیوگرافی یونس غزالی بازیگر نقش امیرمحمد در سریال وضعیت سفید

یونس غزالی غیر از بازیگری نقاش هم هست. او علاقه ای به شهرت ندارد. زندگینامه بازیگر نقش امیرمحمد در سریال وضعیت سفید را بخوانید.

دوات آنلاین -یونس غزالی که در سریال وضعیت سفید نقش امیرمحمد گلکار را بازی کرده تجربه بازیگری در یک سریال و دو فیلم سینمایی دیگر را نیز دارد. او برادر عباس غزالی بازیگر معروف است. با بیوگرافی این هنزمند آشنا شوید.

یونس غزالی بازیگر نقش امیرمحمد در سریال وضعیت سفید

زندگی خانوادگی یونس غزالی

مادر پونس غزالی در گفت و گویی با تماشا گفته است: شما چند فرزند دارید؟پنج پسر و یک دختر دارم. یونس فرزند آخر خانواده است. 26 شهریور سال 1370 در بیمارستان آپادانا به دنیا آمد. متاسفانه ساعتش یادم نیست ولی قبل از اذان ظهر بود. نیت کردم و خواستم که اسم پسرم را از قرآن انتخاب کنم. قرآن را باز کردم و سوره یونس آمد و چون اسم خیلی زیبایی بود، این اسم را روی پسرم گذاشتم. یونس درکودکی برعکس عباس پسر خیلی آرامی بود و خیلی هم حرف گوش کن بود. خیلی درسخوان بود و هیچ وقت درباره درس خواندن تذکری به او ندادم. خودش درسش را می خواند و نمرات عالی می گرفت. یونس در دو سالگی پای تلویزیون می نشست و خیلی مجذوب نگاه می کرد. همه بچه های من از بچگی دست به قلم بودند و نقاشی هایشان خیلی خوب بود اما عباس و یونس واقعا نقاشی را دوست داشتند و دنبال کردند  اما از یک جایی دیگر عباس نقاشی را رها کرد ولی یونس همچنان با علاقه آن را ادامه می دهد و الان برای خودش انیماتور شده.

یونس غزالی بازیگر نقش امیرمحمد در سریال وضعیت سفید

انتخاب برای نقش امیرمحمد در سریال وضعیت سفید

قبل از این که عباس غزالی برای نقش بهروز در سریال وضعیت سفید انتخاب شود یونس نقش امیرمحمد را برعهده گرفته بود. عباس غزالی درباره نحوه انتخاب شدن برادرش گفته است: جالب است که بدانید یونس قبل از من انتخاب شده بود. یعنی اول یونس برای نقش امیر انتخاب شد و بعد من برای نقش بهروز. من آقای نعمت‌الله را از قبل می‌شناختم اما یونس پیش از این در فیلم «در میان ابرها» آقای روح‌الله حجازی بازی کرده بود که جالب است بدانید نوید محمدزاده یک نقش فرعی در آن فیلم داشت و بازیگر نقش اصلی یونس بود.

 

آقای نعمت‌الله از خیلی بازیگران برای نقش امیر تست گرفته بودند اما نظرشان بر یونس بود. یونس خودش قصد نداشت بازی کند اما بعد با اصرار زیاد پذیرفت.

 

حمید نعمت الله نیز در خصوص سپردن نقش امیر به یونس غزالی گفته بود: به لحاظ سنی و ظاهری بازیگری مثل امیر کم بود و بازیگرانی هم که داشتیم چهره‌های شیک داشتند. از تعدادی از علاقمندان تست گرفتیم، اما کسی را با ویژگی‌هایی که در نظر داشتم، پیدا نکرده بودیم. خیلی هم نگران شده بودم، چرا که زمان فیلمبرداری هم نزدیک می‌شد. خیلی به ندرت پیش آمده من کلافه بودنم را به گروه نشان بدهم، اما برای انتخاب بازیگر نقش امیر کلافگی خودم را به گروه نشان دادم و به همه گفتم به مدارس بروند و دنبال چهره‌ای بگردند. تا اینکه سر وکله حسن پورشیرازی پیدا شد واو بود که امیررا به ما معرفی کرد. با او تماس گرفتیم ولی گفت که بازی نمی کند تا اینکه با پا در میانی عباس غزالی برادرامیر توانستیم او را برای بازی راضی کنیم.

 

جالب است بدانید وقتی وضعیت سفید برای اولین بار پخش شد یونس سرباز بود و در پادگان این سریال را تماشا می کرد.

یونس غزالی بازیگر نقش امیرمحمد در سریال وضعیت سفید

فیلم و سریال های یونس غزالی

یونس غزالی اولین بار در سال 83 در سریال 101 را برای ذله کردن پدر مادرها به کارگردانی حجت قاسمزاده اصل بازی کرد. او سپس در سال 85 در فیلم اخراجی ها ساخته مسعود ده نمکی جلوی دوربین رفت و یک سال بعد در فیلمی دیگر بازی کرد. این فیلم روح الله حجازی در مان ابرها نام داشت و یونس نقش اصلی مرد را بازی می کرد و نقش اصلی زن نیز برعهده الناز شاکردوست بود.

 

علاقه به نقاشی

یونس علاوه بر این که بازیگر است، نقاش هم هست. او به شدت به انیمیشن علاقه ‌مند است و تصمیم داشت بعد از اتمام دوره سربازی‌اش این حرفه را ادامه بدهد.

 

برادرش درباره خصوصایت اخلاقی او می گوید: یونس شخصیت خاصی دارد. اصلا به دنبال شهرت نیست. مثلا اگر عکسش روی جلد یک مجله چاپ شود اصلا برایش اهمیت ندارد. یک جوری خاص است. به دنبال علایق خودش است. او یک نابغه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.