2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا امیرعلی و لیلا در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است ازدواج می کنند

آیا امیرعلی و لیلا در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است ازدواج می کنند

چه اتفاقی برای امیرعلی می افتد؟ آیا عاشق لیلا می شود؟ چه کسانی با ازدواج آن دو مخالف هستند؟

دوات آنلاین -فصل دوم سریال بیگانه ای با من است معماهای زیادی دارد و گره های ناگشوده ای از فصل اول هست که باید به تدریج باز شود. هویت نساء در این فصل باید معلوم شود. از سویی امیرعلی با بازی شهنام شهابی و لیلا با بازی ونوس کانلی بزرگ شده و به سن ازدواج رسیده اند. آینده آن دو چه خواهد شد.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

چه اتفاقی برای نساء در فصل دوم بیگانه ای با من است رخ می دهد

قطعا هویت نساء بعد از این همه سال دروغ و زندگی با هویت جعلی بالاخره باید در فصل دوم فاش شود. آن موقع است که زندگی او دگرگون می شود البته او در این مدت توانسته بخشی از اموال آقای شهرابی را به دست بیاورد و در واقع به نام پسرش امیرعلی بکند.

 

در این فصل از بیگانه ای با من است باید شاهد روزهای سخت و پیچیده برای نساء باشیم. این اتفاق البته برای جاوید هم رخ می دهد. چون او هم با نساء همدست است و راز این همدستی نیز باید فاش شود.

 

یکی از نکات کنجکاوی برانگیز در فصل دوم همین موضوع است که چه اتفاقی برای نساء خواهد افتاد و فرزند او چه می شود. در سوی دیگر باید لیلا نیز به هوقت واقعی خودش پی ببرد. در این صورت سرنوشت او هم دگرگون خواهد شد.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

آیا امیرعلی و لیلا عاشق هم می شوند

امیرعلی و لیلا از بچگی با هم بزرگ شده اند. در یک خانه قد کشیده اند و روزهای خوش و تلخ زیادی را با هم سپری کرده اند. اگرچه یکی از آنها در نقش صاحب خانه بوده و دیگری در نقش فرزند خدمتکار اما این فاصله طبقاتی نمی تواند مانعی برای ایجاد عشق میان این دو جوان شود.

 

امیرعلی حتی نقاشی که از خودش و لیلا در 7 سالگی کشیده نگه داشته و هرگز در تمام این مدت از یاد هم بازی کودکی اش خارج نشده است.

 

مرگ مادر لیلا و موافقت مینو

امیرعلی عزمش را جزم خواهد کرد تا با لیلا ازدواج کند اما چند مانع در سر راهش قرار دارد. اگر هویت واقعی دو جوان معلوم شود جای آنها با یکدیگر عوض می شود. یکی به اوج می رسد و دیگری به خاطر خطای مادرش سقوط می کند. البته خانواده شهرابی محبت شان را از امیرعلی دریغ نخواهند کرد اما این پسر با بحران های زیادی مواجه خواهد شد و با مادرش نیز به اختلاف برمی خورد.

 

حالا که مادر لیلا فوت شده و مادر امیرعلی با این ازدواج موافق است باز هم مشکلات زیادی وجود دارد. بحث بر سر همان همپویت اصلی این دو نفر که همه معادلات را به هم خواهد ریخت اما به نظر می رسد آنها در نهایت با هم ازدواج کنند.

 

هر چه هست فصل دوم هیجان انگیزتر از فصل اول سریال بیگانه ای با من است خواهد بود چون زمان به نتیجه رسیدن قصه فرا رسیده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/11/25
بسیار سریال عالی بود واقا جالب بود لطفا فصل سه رو بسازید
تبسم 1399/11/25
من ازتون خواهش میکنم که فصل سوم این سریال روپخش کنیدلطفاپخش کنید من خیلی به این سریال علاقه مندهستم
هلماچهانپور 1399/11/22
منم میگم اصلا معلوم نشد که چیشد فصل سوم روهم باید پخش کنید فقط مینو به نسا لبخند زد معلوم نشد که چیشد🤔🤔🤔
ناشناس 1399/11/22
من که میگم کاش که خانواده شهرابی ببختشون و لیلا امیر علی با هم ازدواج کنه و خانواده شهرابی مثل دخترش مینو رو صدا کنن و هوای هم دیگه رو داشته باشن اصلا معلوم نشد چی شد اگر فصل سوم داره لطفن بخش کنین بیماری لیلا چی شد امیر علی و لیلا
بختیاری 1399/11/22
من میگم وقتی دیشب تموم شد همچی معلوم نشد فقط مینو به نسا لبخند زد معلوم نشد بیماری لیلا چی شد یا با امیر علی ازدواج میکنه یا نسا بخشیده میشه من میگم فصل سوم داره
شبنم 1399/11/21
خانواده شهرابی آدم های درستی هستند می بخشنشون و امیر علی و لیلا هم با هم ازدواج میکنن
نامو ول کن 1399/11/21
من که میگم بهتره خانواده ی شهرابی ببخشنشون بعد بگن همینجا بمونین بابا مشکلی پیش نیومده دلم خوشه نساعه و کلا همه چی بره پی کارش☺ولی سریال خیلیی قشنگیه
ن.م 1399/11/13
من فکر میکنم نسا دختر همین خانواده است.و دیگه اینکه پسرش به خاطر اشتباهات مادرش مثل قصه مینو و امیر علی ،از دنیا میره
ننن 1399/11/13
پول همیشه ادم ها رو تغییر میده.و گزشتشون رو از یاد میبره.مخصوصا وقتی از راه حرام به دست بیاد.دقیق مثل نسا.با دادن نان حروم به بچه اش پسرش امیر علی رو از دست داد.و نتونست مثل رویای خیالیش درست تربیتش کنه.فکر میکرد با هزینه مالی میتونه نداشته های خودش رو روی فرزندش به انجام برسونه.لیلا هم با فقر بزرگ شد اما با لقمه حلال .فرق امیر علی با لیلا این

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.