2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فیلم ها و سریال های حسین سهیلی زاده، کارگردان سریال ملکه گدایان

فیلم ها و سریال های حسین سهیلی زاده، کارگردان سریال ملکه گدایان

حسین سهیلی زاده سابقه طولانی در سریال سازی دارد. با کارنامه هنری این کارگردان آشنا شوید.

دوات آنلاین -حسین سهیلی زاده قبل از این که سریال ملکه گدایان را بسازد با سریال مانکن در شبکه نمایش خانگی جایگاه خوبی به دست آورد. او تجربه زیادی در سریال سازی دارد و آثارش اکثرا پربیینده بوده اند. با فیلم ها و سریال های او آشنا شوید.

 

شروع کار حسین سهیلی زاده

حسین سهیلی زاده متولد سال 1343 در اهواز است. او در سال ۱۳۶۹ با فیلم سفر جادوئی به کارگردانی ابوالحسن داودی به عنوان دستیار کارگردان وارد سینما شد.

 

حسین سهیلی ‌زاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و اولین سریالش در سال ۱۳۷۶ با نام گام اول ساخت که یک سریال مستند داستانی بود.

 

یک فیلم سینمایی

سهیلی زاده در این سال ها فقط یک فیلم سینمایی ساخته که نیلگون نام دارد و تولید سال 1398 است. این فیلم داستانی عاشقانه درباره زندگی دختر و پسری جوان است که در مواجهه با مسایل مختلف خانوادگی و اجتماعی قرار می گیرند.

 

محمدرضا فروتن، میترا حجار، همایون ارشادی، سام درخشانی و آناهیتا درگاهی بازیگران این فیلم هستند.

حسین سهیلی زاده قبل از سریال ملکه گدایان فیلم های زیادی ساخته است

سابقه سریال سازی حسین سهیلی زاده

سهیلی زاده در سال 1378 اولین سریال داستانی خود را با نام جنگلبانان کوچک برای شبکه تهران ساخت و دو سال بعد باز هم برای این شبکه مجموعه دیگری را به نام رستوران خانوادگی کارگردانی کرد.

 

سهیلی زاده در همان سال 80 سریالی به نام خانه آرزوها را برای شبکه دو ساخت. این کارگردان از جمله افراد پرکار محسوب می شد که سال بعد نیز مجموعه دوقلوها را روانه آنتن شبکه تهران کرد.

 

سریال رانت خوار کوچک با بازی مرحوم سیروس گرجستانی و آتیلا پسیانی ساخته دیگر این کارگردان است که در ماه مبارک رمضان سال 82 از شبکه تهران پخش شد و در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کرد.

حسین سهیلی زاده تجربه طولانی در سریال ساز ی دارد

روزگاری حرفه ای کارگردان کاربلد

سهیلی زاده که کارگدان حرفه ای و کار بلدی است به سریال سازی برای تلویزیون ادامه داد. او به ترتیب مجموعه های زیر را کارگردانی کرد:

۱۳۸۳    عشق گمشده

۱۳۸۴    پیله‌های پرواز

۱۳۸۴    روزهای اعتراض

۱۳۸۵    آخرین گناه

۱۳۸۷    ترانه مادری

۱۳۸۷    گیلعاد

۱۳۸۷    آخرین دعوت

 

سریال های پرمخاطب

حسین سهیلی زاده سریال های پرمخاطبی را کارگردانی کرده که در ادامه فهرستی از آن‌ها را می بینید:

۱۳۸۸    دلنوازان

۱۳۸۹    فاصله‌ها

۱۳۸۹    سراب

۱۳۹۰    سه، پنج، دو

۱۳۹۱    دختران حوا

۱۳۹۲    آوای باران

 

سریال هست و نیست که در سال 96 تولید شده آخرین مجموعه تلویزیونی سهیلی زاده است. او قبل از آن 4 مجموعه دیگر را نیز برای شبکه های مختلف ساخته بود که شامل موارد زیر می شود:

۱۳۹۳    آخرین بازی

۱۳۹۴    نیاز

۱۳۹۵    پریا

۱۳۹۶    مرز خوشبختی

پوستر سریال مانکن

حضور در شبکه نمایش خانگی

سهیلی زاده با سریال مانکن وارد شبکه نمایش خانگی شد. این مجموعه بسیار پرببیننده بود و داستان جذابی داشت اما پایان آن و مرگ شخصیت اصلی سریال باعث انتقادهای زیادی شد. از سویی بسیاری نیز خواستار ساخت فصل دوم آن شدند که البته تاکنون خبری در این باره منتشر نشده است.

 

سریال ملکه گدایان آخرین ساخته این کارگردان نام آشنا است که آن هم داستان جذاب و گیرایی دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
M 1401/04/05
ایشان بهترین کارگردان هستند بهترین سریالشان سه،پنچ،دو بوده است و آخرین بازی اصلا فصل دوم سریال سه، پنج دو،نیست لطفا فصل دوم را درست کنین اگر ساختن من طرفدارش هستم ،،،

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.