2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
دلنوشته ستاره های سریال ملکه گدایان به مناسبت پایان فیلمبرداری

دلنوشته ستاره های سریال ملکه گدایان به مناسبت پایان فیلمبرداری

فرزاد فرزین، آرمان درویش و محمدرضا غفاری متن هایی را درباره پایان سریال ملکه گدایان نوشتند.

دوات آنلاین -فیلمبرداری فصل دوم سریال ملکه گدایان نیز به پایان رسید. به همین مناسبت فرزاد فرزین، آرمان درویش و محمدرضا غفاری با انتشار عکسی مشترک که در بالا می بینید، متن هایی را نوشتند.

 

آرمان درویش نوشت: زمین چرخید و شب و روز و ماه و سالی شد که ما در کنارهم نقش هایمان را برایتان زندگی کردیم... نگاهتان چرخید به سوی جهانی که هر چهارشنبه فرارویتان گستراندیم و با ما غم ها و شادی ها و فراق و فراغ ها را زیستید ، خندید و گریستید ...و ‌شاید قلبتان چرخید به سوی البرز ، نه به عنوان یک بازیگر و یا یک نقش ، بلکه آن بخشی از وجودتان که در کشاکش و جدال با هر آن چیزی که نشانی از شر دارد در پی رهایی و رستگاری است. در واپسین ساعات و لحظات فیلمبرداری این مجموعه و با سپاس از زحمات همه عوامل و همکارانم، صمیمانه آرزو می کنم البرز وجودتان به سرمنزل امن و آرامش برسد . آمین

 

فرزاد فرزین هم نوشت: پایان تصویر برداری سریال ملکه گدایان بعد از یک ‌سال رفقای خوب و عزیزم کیف کردم کنارتون همگی درخشان بودید و خسته نباشید به آقای سهیلی زاده و امین محمودی و تمام عوامل کار .

 

محمدرضا غفاری نیز نوشت: پایان فیلمبردارى ملکه گدایان. خسته نباشید خدمت همه عوامل عزیز یک سال کنارتون کلى کیف کردم و تشکر از آقاى سهیلى زاده عزیزم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.