2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا لعیا در آخر سریال ملکه گدایان کشته می شود

آیا لعیا در آخر سریال ملکه گدایان کشته می شود

لعیا در سریال ملکه گدایان چه آخر و عاقبتی خواهد داشت؟ چه اتفاقی برای او می افتد؟ آیا مرگ در کمین اش است؟

دوات آنلاین -داستان سریال ملکه گدایان در فصل دوم یک چرخش بزرگ داشت. در فصل اول همه چیز برای لعیا خوب پیش می رفت و او تا جایی که می توانست می تاخت اما اکنون وقایع یک به یک علیه او رقم می خورد. آیا دومینوی پایان لعیا شروع به ریزش کرده است؟ آیا او کشته می شود؟

عاقبت لعیا در آخر سریال ملکه گدایان چه می شود

بازی تازه برای لعیا در سریال ملکه گدایان

لعیا در فصل اول سریال ملکه گدایان در پشت نقابی مرموز پنهان بود. نامش ترس بر اندام خیلی ها می انداخت. اطرافیانش از او حساب می بردند و فرمانش بی چون و چرا اجرا می شد. او برای رسیدن به این جایگاه شوم سال ها نقشه کشیده و برنامه ریخته بود. آدم ها را یک به یک دستچین کرده و از جاهای مختلف گرد هم آورده بود تا به خدمت بگیرد و مقاصد شومش را پیش ببرد. از مهناز تا پارسا. از شنتیا تا شبیر و ...

 

برگ برنده لعیا همان ناشناخته بودنش بود، رمزآلود بودن هویت ملکه بر رعب آوری نام او می افزود اما این ابهت به تدریج فرو ریخت و بازی تازه ای شروع شد.

 

حالا لعیا دیگر همان ملکه سابق نیست. خواهرش به هویت و ماهیت او پی برده. افرا فهمیده آن زن بی چهره که پشت همه فجایع و تلخی ها ایستاده بود  و قهقهه سر می داد، کیست. آریا درباره مادرش دچار تردیدهای بزرگی شده است و همین شک ها است که مثل خوره او را می خورد و هر لحظه ممکن است دست به رفتاری جنون آمیز بزند و از همه مهم تر پارسا که دست راست ملکه و در واقع بازوی اجرایی او در تمام جرم ها و جنایت ها بود، در برابرش قد علم کرده و معلوم شده او هم سودای ریاست در سر دارد و این هوا به سرش زده که لعیا را کنار بگذارد و قدم های بزرگ تر بردارد.

 

لعیا در چنین اوضاع و احوالی همچنان می کوشد سررشته کار را در دست داشته باشد و اجازه ندهد اتفاقی خارج از اراده او رخ بدهد اما تلاشش بیهوده است. مشکل اصلی لعیا از زمان شروع شد که البرز را دست کم گرفت و هرگز گمان نمی کرد این شیمی دان جوان ستون های کاخ او را به لرزه درآورد.

لعیا در سریال ملکه گدایان به دست چه کسی کشته می شود

عاقبت لعیا چه خواهد شد

لعیا در آخر سریال ملکه گدایان عاقبت خوشی نخواهد داشت. حدس زدن این موضوع کار دشواری نیست اما آن عاقبت سیاه چه خواهد بود. یک احتمال این است که لعیا توسط پلیس دستگیر شد اما چنین پایانی در واقع یک پایان قابل پیش بینی است که هیچ چیز شگفت انگیزی ندارد. بنابراین احتمال مرگ لعیا مطرح می شود و این فرضیه پیش می آید که او کشته شود اما در این صورت قاتل کیست؟

 

در همین زمینه: فرزاد فرزین: در سریال ملکه گدایان غافلگیر می شوید

 

قبل از هر چیز باید روی اسم افرا خط کشید. او یک بار فرصت داشت جان ملکه را بگیرد اما نتوانست. البته شاید موضوع به همین سادگی نباشد و افرا در یک کشمکش دستش به خون لعیا آلوده شود.

 

احتمال دیگر کشته شدن ملکه به دست البرز است اما البرز قهرمان قصه است. او در برابر بدی ها ایستاده، تاوان داده، سختی کشیده، زندگی اش را باخته و بنابراین احتمال این که در پایان به قتل متهم شود کم است. شاید داریوش که حالا با او همراه و هم قسم شده چنین کاری انجام بدهد.

 

پارسا پارسا گزینه بعدی است. او برای رسیدن به جایگاه لعیا از هیچ جنایتی نمی هراسد و هیچ خط قرمزی ندارد اما سوال دیگری که مطرح می شود این است که بر سر خود او چه خواهد آمد؟ آیا او هم می میرد یا دستگیر می شود؟

 

سریال ملکه گدایان داستانی جذاب دارد؛ معمایی پرکشش که بیننده را تشویق می کند آن را قسمت به قسمت و سکانس به سکانس دنبال کند. باید منتظر ماند و دید در ادامه چه رقم خواهد خورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
نیلو فر 1400/12/22
هرکی میخواد کشته شه فقط پارسا در نقش فرزاد فرزین کشته نشه
ناشناس 1400/12/13
به نظر من افرا واریا به هم میرسن اما من که عاشق البرزم شاید افرا والبرز به هم می رسن.و اریا هم داداش البرز و ملکه نباید مواد درست کنه پس لطفاً قسمت های جدید ملکه گدایان رو پخش کنید
نیلا 1400/05/15
لعیا زنده بمونه عاشقشم اسمش شبیه اسم منه وا نیلا لعیا واییییییی عاشقشم خیلی خوبه تازه آدم خوبیه پارسا باعث میشد بد نشون داده بشه
H 1400/05/12
به نظر من که البرز و افرا به هم میرسن یه احتمال دیگه هم وجود داشته باشه که آریا البرز رو بکشه بعد بفهمه برادرش رو کشته که خدا کنه اینطوری نشه
ناشناس 1400/05/08
لطفا در آخر فیلم لعیا به زندان برود و سارا یا همون شبنم برگردد و با داریوش ازدواج کند خورشید قبول میکنه که افرا با البرز ازدواج کند بعد افرا با برادرش فرهاد و با افرا برن ترکیه و تپلک به مفت آباد برگرده و ببینه که خونشون خراب شده بزن جای دیگه ای پارسا هم به زندان بره شنتیا هم رو اعدام کنند
ناشناس 1400/04/27
خواهشاً قسمت آخر ملکه گدایان لعیا کشته بشه ،البرز وافرا بهم برسند پدرشون در آمد ،البرز پیر شد ،خورشید بدبخت شد خواهشاً پایان فیلم را خوش وشیرین تمام کنید ما دیگه این حجم از بدی وپلیدی را تحمل نخواهیم کرد .میشه پلیدی ازبین بره وسفیدی جایگزین بشود باکمال تشکر از عوامل خواهش میکنم دیگه بیشتر از این حرص ندهید ما ،فدای محبتتون که اینقدر زحمت میکشید ایول دارید در این روزای کرونایی پس لطف کنید آخرش را خوش کنید .سپاس فروان وقدرانی بسیار

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.