2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

بیوگرافی آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

آرمان درویش بازیگری شناخته شده است که در سریال ملکه گدایان نقش البرز را بازی می کند. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -آرمان درویش بازیگری را با کمک شهاب حسینی شروع کرد و نشان داد در این هنر و حرفه حرف های زیادی برای گفتن دارد. او در سریال ملکه گدایان در نقش البرز ظاهر شده است. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید:

آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

شروع بازیگری آرمان درویش با کمک شهاب حسینی

آرمان درویش متولد 29 مرداد 1366 است. او در دانشگاه سوره در رشته‌ کارگردانی درس خوانده و بازیگری را از سال 1394 با فیلم چهارشنبه به کارگردانی سروش محمدزاده شروع کرد.

 

به نوشته سلام سینما در ابتدا فرد دیگری قرار بود در این فیلم به ایفای نقش بپردازد ولی به دلایلی کناره گیری کرد، در حالی که تنها دو روز به آغاز فیلمبرداری مانده بود، شهاب حسینی با وجود شناختی که از آرمان درویش داشت به کارگردان پیشنهادش کرد و آرمان درویش توانست نقش را از آن خود کند.

 

وی در این فیلم، نقش اصلی و برادر شهاب حسینی را بازی می‌کرد، شهاب حسینی نقش مکمل بود و این دو برادر، چالش‌های یک خانواده که پدرشان را از دست داده‌اند به تصویر می‌کشند. از دیگر بازیگران مطرحی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان نسیم ادبی و هستی مهدوی را نام برد.

 

درویش در همان سال در فیلم خورشید نیمه شب به کارگردانی شبیر جوانبخش شیرازی نیز بازی کرد. این فیلم 9 روز از زندگی خواننده جوانی را به تصویر می کشد که متفاوت ترین روزهای عمر او به حساب می آید.

آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

سال های پرکار آرمان درویش

درویش در سال های 95 و 96 پرکار بود و توانست جایگاه خودش را در سینما تثبیت کند. او در سال 95 در سه فیلم لابی، پشت دیوار سکوت و کمدی انسانی بازی کرد.

 

او در کمدی انسانی به کارگردانی محمدهادی کریمی نقش اصلی را برعهده داشت و برای دو سکانس در این فیلم، 6 ماه تمرین بوکس کرد تا زمانی که داخل رینگ می‌رود، مخاطب حس کند که او واقعا یک بوکسور است. او برای بازی در فیلم «کمدی انسانی» ساخته‌‌ برنده‌ جایزه‌ بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی تامیل نروژ شد.

 

لایه های دروغ و مقیمان ناکجا نیز دو فیلمی هستند که درویش در سال 96 در آنها بازی کرد. مقیمان دروغ فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی شهاب حسینی است. این فیلم درباره جوانی است که به ناگاه وارد یک مهمانسرا میشود؛ مهمانسرایی غریب که معلوم نیست کجاست اما هرچه بیشتر بر مختصات مهمانسرا تأمل می‌شود بیشتر آشکار می‌شود که جوان در جایی بین مرگ و زندگی قرار گرفته است.

 

یلدا و پسرکشی در کارنامه آرمان درویش

مسعود بخشی در سال 97 زمانی که می خواست فیلم یلدا را بسازد از درویش برای بازی در این فیلم دعوت کرد و هنرپیشه جوان در کنار بازیگرانی چون بهناز جعفری و فرشته صدرعرفایی جلوی دوربین رفت. در فیلم یلدا، مریم کمیجانی زن جوانی که به دلیل قتل شوهرش ناصر ضیا به مرگ محکوم شده است، در شب یلدا به استودیو برنامه تلویزیونی پربیننده لذت عفو آورده می‌شود تا توسط تنها فرزند مقتول (مونا ضیا) بخشیده شود.

 

فیلم بازیچه به‌کارگردانی محمدعلی سجادی و «بازی‌های مردانه» به ‌کارگردانی امین تبار از دیگر کارهای آرمان در سال ۹۷ است.

 

فیلم بعدی که آرمان درویش در آن حضور داشت پسرکشی نام دارد و محصول سال 98 است. محمدهادی کریمی که قبلا در کمدی انسانی با درویش کار کرده بود برای فیلم دیگر خودش نیز از او کمک گرفت. داستان این فیلم در 2 دهه 40 و 70 می گذرد و داستانی ‌معمایی از پیچیدگی‌های روابط خانواده ای است که به خاطر یک باور غلط، دهه ها دچار بحران هستند.

آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

بازی در نقش البرز در سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان اولین سریال آرمان درویش است. او در این مجموعه در نقش البرز ظاهر شده است. باران کوثری، رویا نونهالی، سولماز غنی، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، پانته آ بهرام، الهام کردا، امین بهبودی، یسنا میرطهماسب، بهشاد شریفیان الهام شعبانی، شبنم قربانی و علی اوجی بازیگران دیگر ملکه گدایان هستند.

 

علاقه به کارگردانی

به نوشته سلام سینما آرمان درویش دوست دارد بیشتر به فیلمسازی بپردازد و می‌گوید از همان ابتدا هم از بازیگری بهره جست تا بتواند به این نقطه برسد تا فیلم خود را کارگردانی کند و از این به بعد تمرکزش را معطوف کارگردانی می‌کند و تنها گاهی در کارهایی که برایش جالب هستند به ایفای نقش می‌پردازد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.