2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

بیوگرافی کامل شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

شبنم قربانی بازیگر بسیار توانایی است که در این مطلب می توانید با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -شبنم قربانی که در سریال ملکه گدایان نقش سارا را بازی کرده برای علاقه مندان به تماشای سریال چهره ای آشنا است و پیش از این او را در مجموعه لحظه گرگ و میش دیده بودند. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

شروع بازیگری شبنم قربانی

شبنم قربانی که متولد دهه 1360 است، بازیگری را با سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان شروع کرد. او در میانه این مجموعه وارد سریال شد و نقش دختری به نام مهندس حریرچی را بازی می کرد که یکی از شخصیت اصلی یعنی هادی با بازی حسام محمودی به او علاقه مند بود.

 

سریال لحظه گرگ میش مجموعه ای پربیننده بود و از طرفی همایون اسعدیان نیز کارگردانی بسیار توانان و کاربلد است. این گونه بود که شبنم قربانی گام اول خود را در بازیگری بسیار محکم برداشت.

شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

البته نباید فراموش کرد قربانی در تئاتر هم تجارب خوبی اندوخته و توانسته استعدادش را روی صحنه نمایش به خوبی نشان بدهند.

 

بازی قربانی در کنار شهاب حسینی

دومین تجربه بازیگری شبنم قربانی به فیلم کویر امروز مربوط می شود که ساخته حامی رمضان و محول سال 1398 است. قربانی در این فیلم با شهاب حسینی هم بازی بود.

 

داستان کویر امروز به نوشته سایت سلام سینما بر پسر 13 ساله ای به نام رامین تمرکز دارد. او که به همراه خانواده‌اش تقاضای پناهندگی به فنلاند را داده اند چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند تقاضای شان از سوی این کشور رد می شود. با این حال خانواده وی خود را برای اعتراض به این تصمیم آماده می کنند.

شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

نقش سارا در سریال ملکه گدایان

سارا در سریال ملکه گدایان سومین نقش تصویری است که قربانی آن را بازی کرده است. نکته ای که باید در کارنامه قربانی به آن توجه داشت این است که او انتخاب های هوشمندانه ای دار و اگرچه فهرست کارهایش بلندبالا نیست اما حضور در فیلم و سریال هایی را قبول کرده که حرفی برای گفتن دارند و می توانند نظر مخاطبان را جلب کنند.

 

شبنم قربانی در این سریال در کنار بازیگران مطرحی حضور داشته که از جمله آنها می توان از باران کوثری، رویا نونهالی، پانته‌آ بهرام، رضا بهبودی و الهام کردا نام برد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سمیه مولایی 1399/10/17
امیدوارم سریال خوبی باشه کارهای قبلی سهیلی راده خوب بود امیدوارم مثل مانکن بد تموم نشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.