2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل الهام شعبانی بازیگر نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان

بیوگرافی کامل الهام شعبانی بازیگر نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان

سریال بین های پر و پاقرص الهام شعبانی را از قبل می شناسند. در این مطلب با بازیگر نقش دراگ تستر سریال ملکه گدایان بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -الهام شعبانی که در سریال ملکه گدایان نقش دراگ تستر را بازی کرده علاوه بر بازیگری طراحی لباس هم انجام می دهد. بیوگرافی او را بخوانید:

 

الهام شعبانی متولد سال ۱۳۶۰ است و در شهر تهران به دنیا آمده. او فارغ التحصیل کارشناسی طراحی لباس از دانشگاه الزهراء در سال ۱۳۸۴ است اما همیشه به بازیگری علاقه مند بوده و بالاخره وارد این رشته شد و در تئاتر توانایی هایش را اثبات کرد.

الهام شعبانی بازیگر نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان

 شروع بازیگری الهام شعبانی

شعبانی اولین کار خود را با مهران مدیری انجام داد و در سال 1387 در سریال مرد دوهزار چهره بازی کرد اما دو سال بعد در فیلن کاغذ خروس نشان ساخته مریم میلانی جلوی دوربین رفت.

 

هر بازیگری به حضور در سینما علاقه مند است. الهام شعبانی نیز در سال 92 در فیلم فرشته ها با هم می آیند بازی کرد. به نوشته سلام سینما این فیلم که ساخته حامد محمدی است داستان یک روحانی جوان به نام احمد است که با همسرش لیلا در حالی با تنگدستی روزگار سپری می‌کنند، صاحب سه فرزند همزمان می‌شوند. شعبانی در این فیلم با جواد عزتی هم بازی بود.

 

این بازیگر یک سال بعد از فیلم دو جلوی دوربین رفت. این فیلم را سهیلا گلستانی ساخته و شعبانی در کنار پرویز پرستویی، مهتاب نصیرپور و... بازی کرد.

الهام شعبانی بازیگر نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان

حضور در تلویزیون

شعبانی که قبلا با سریال مرد دو هزار چهره حضور در تلویزیون را آزموده بود در سال 1398 در سریال ملکاوان  تجربه جدی تری به دست آورد.

 

سریال ملکاوان یک سریال معمایی است که شبکه آی فیلم آن را تولید کرده است و بیننده زیادی داشت.

الهام شعبانی بازیگر نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان

بازی در نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان

شعبانی سال 1397 با بازی در سریال ریکاوری حضور در شبکه نمایش خانگی را در کارنامه اش به ثبت رسانده بود. او اکنون با نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان به شبکه نمایش خانگی بازگشته و در کنار بازیگرانی مانند رویا نونهالی، الهام کردا، فرزاد فرزین، شبنم قربانی، علی اوجی و ... بازی کرده است.

 

الهام شعبانی و طراحی لباس

الهام شعبانی که دانش آموخته طراحی لباس است تاکنون طراحی لباس را در دو سریال برعهده داشته و علاوه بر سریال ملکه گدایان لباس های سریال باخانمان را نیز طراحی کرده است.

 

سریال باخانمان مجموعهای طنز به کارگردانی برزو نیک نژاد است که از شبکه ۳ پخش می شود.

 

افتخارات الهام شعبانی

 به نوشته آی فیلم الهام شعبانی تاکنون موفق به  دریافت جایزه دوم بازیگری زن برای نمایش آدمک‌های نفرین شده جشنواره استانی و منطقه‌ای؛ ۱۳۸۱‏ دریافت جایزه  اول بازیگری زن برای نمایش روزی از روزهای اسب تئاتر دفاع مقدس آثار تک پرده‌ای‌؛ ۱۳۸۱‏ کاندید دریافت جایزه جشن بازیگر؛ ۱۳۸۴‏ جایزه اول بازیگری زن از جشنواره ملی جوان ۱۳۸۸ شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.