2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بازیگر نقش مهدی در سریال روزهای ابدی ،امین اسکندریان کیست

بازیگر نقش مهدی در سریال روزهای ابدی ،امین اسکندریان کیست

امین اسکندریان تا پیش از بازی در نقش مهدی در مجموعه روزهای ابدی کمتر شناخته شده بود. با این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین -امین اسکندریان که در سریال روزهای ابدی نقش مهدی را بازی کرده، بازیگری را از سال ها قبل شروع کرده اما بیش از آن که جلوی دوربین برود روی صحنه نمایش درخشیده است.

امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی در سریال روزهای ابدی

شروع بازیگری امین اسکندریان

امین اسکندریان در سال 79 زمانی که پسری نوجوان بود در سریال آوایی در گلستان بازی کرد. او عکس بالا را از این سریال منتشر کرده است.

امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی در سریال روزهای ابدی

اسکندریان به حدی به بازیگری علاقه داشت که از آن سال تاکنون تمام تلاش و انرژی خود را در این رشته مترمکز کرده ودر نمایش های متعددی حضور داشته است.

امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی در سریال روزهای ابدی

حضور امین اسکندریان در تلویزیون

امین علاوه بر نمایش باید در تلویزیون نیز جدی تر ظاهر می شد تا این که جواد شمقدری در سریال رو.زهای ابدی این فرصت را به او داد و این بازیگر در کنار کیمیا اکرمی و یلدا افشارنیا که نقش های محبوبه و مهناز را بازی می کنند حضوری جدی در قاب تلویزیون را تجربه کرد. او در این باره گفته است: من سالها تئاتر کار کردم و خوشحالم چنین موقعیتی برایم فراهم شد و آقایان علی اکبری و شمقدری این فرصت را در اختیار من گذاشتند. امیدوارم مردم هم دوست داشته باشند.

 

او ادامه داده است: آقای شمقدری در طول کار خیلی به من کمک کرد و قبل از بازی در هر پلان من اتودهایی که می زدم را اجرا می کردم و او از میان آنها یکی را انتخاب می کرد. در واقع هم کمک می کرد و هم دستم را باز می گذاشت. اگرهم پیشنهادی میدادم با روی باز می پذیرفت. البته همان طور که می دانید بچه های تئاترواقعا برای نقش خیلی زحمت می کشند و از روز اول که برای این نقش انتخاب شدم، واقعا زحمت کشیدم و دلم می خواست نقشم را درست ایفا کنم.

امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی در سریال روزهای ابدی

بازی در نقش مهدی در سریال روزهای ابدی

امین اسکندریان برای بازی در نقش مهدی در این سریال تست داد و از میان 500 نفر انتخاب شد. او درباره نقشش گفته است: شخصیت مهدی به حدی خوب نوشته شده بود که به هر بازیگری پیشنهاد میشد حتما قبول می کرد، زیرا بازیگر را در موقعیت های متفاوت و جذابی قرار می داد.

 

وی ادامه می دهد: البته مهدی در فضای سالهای انقلاب قرار دارد که این مقطع زمانی با سن و سال من فاصله دارد، به همین دلیل درباره آدمهای آن مقطع زمانی خیلی تحقیق کردم؛ چطور حرف می زدند، رفتار می کردند و... همچنین تمام فیلم های انقلابی را که در آن مقطع ساخته شده بود می دیدم. در مجموع شخصیت مهدی برایم خیلی جذاب و هیجان انگیز بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/12/21
آقا من از همون روز اول که این فیلم رو دیدم عاشق مهدی شدم 🤣😅😅😅😅 خیلی جالب بازی کرده و من فقط از مهدی و مهناز تو این فیلم خوشم اومد می دونم باید راجع فیلم بگم و این فیلم بهترین فیلمی بود که دیدم تازه بعد از تمام شدنش تا چند روز ناراحت بودم به خاطر مهدی و مهناز بعد همه خانواده ما فکر می کردن که در آخر مهدی و مهناز با هم ازدواج می کنن بعد ضایع شدیم دیدیم مهدی رفته خواستگاری محبوبه😏😏😏😏😏🤣😅😅🤣🤣 ببخشید وقت تون رو گرفتم در واقع فیلمش در حد متوسط بود و آدم های بزرگ اون موقع رو به تصویر نکشیدن و فقط یه بار دکتر چمران و چند بار هم آقای علی اضغر وصالی رو به تصویر کشیدن ممنون از همه خدانگهدار 👋👋👋👋👋
ناشناس 1399/12/01
من تا الان فیلمی به این خوبی ندیده بودم از همه ی بازیگرها و بچه های پشت صحنه ممنونم که این فیلم و گذاشتند . اگه میشه فصل دوم سریال روز های ابدی رو هم پخش کنین ممنون
ناشناس 1399/11/26
فیلم واقعا عالیه من تا الان نمیتونستم کشور عزیرم چ فراز ونشیبهایی رو پشت سر گذاشته باعث شد بیشتر قدر انقلاب رو بدونم تاریخ رو از این بهتر نمیشد ب تصویر کشید
فاطمه 1399/11/18
سریال بسیار خوبی است کاش رو شخصیتهای مهم ونحوه وزمان شهادت یا ماندنشان بیشتر در فیلم توضیح داده می شد شخصیتها تقریبا ناشناخته ماندند ممنون
ناشناس 1399/11/17
‌عالیه
ناشناس 1399/10/28
سریال بسیار خوبی است. موفق باشید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.