2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
بازیگر نقش محبوبه در سریال روزها ابدی، کیمیا اکرمی کیست

بازیگر نقش محبوبه در سریال روزها ابدی، کیمیا اکرمی کیست

با کیمیا اکرمی که برای اولین بار در سریال روزهای ابدی جلوی دوربین یک مجموعه تلویزیونی رفته است در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین -کیمیا اکرمی بازیگر جوان و بااستعدادی است که نقش محبوبه در سریال روزهای ابدی اولین تجربه حرفه ای در تلویزیون محسوب می شود. او حضور در سینما را نیز تجربه نکرده اما روی صحنه نمایش بازی خوبی داشته است.

کیمیا اکرمی بازیگر نقش محبوبه در سریال روزها ابدی

کیمیا اکرمی، از روان شناسی تا بازیگری

کیمیا اکرمی حرفه و شغلی غیر از بازیگری دارد. او روان شناس است. تا مقطع کارشناسی ارشد در این رشته درس خوانده و در یک مرکز مشاوره مشغول به کار بود. تخصص اصلی او درمان اضطراب، افسردگی، وسواس و موضوعات زناشویی است.

 

اکرمی البته همیشه به بازیگری نیز علاقه داشته و درباره ارتباط این دو حرفه با هم نوشته است: من باور دارم که هنرهای نمایشی  و به طور خاص تئاتر و سینما، دوشادوش روانشناسی می توانند به فهم پیچ و تاب های روان انسان و نحوه تجربه احساسات و ابراز آنها کمک کنند. من فکر می کنم که در هسته هایشان، روانشناسی، علوم شناختی و تئاتر همگی سعی می کنند یک کار را انجام دهند. درک این که چرا مردم کارهایی را انجام می دهند که انجام می دهند، این که طیف هیجانات انسانها و نمود بیرونی این هیجانات در قالب رفتار به چه صورت است و این که ارتباط تنگاتنگ فرایندهای شناختی انسان، هیجاناتش و رفتارش به چه شکل است همگی از سوالات و دغدغه های مشترک روانشناسان و بازیگران است. شاید روانشناسی (به عنوان یک علم) به بازیگر کمک می کند که شناخت بهتری از آدمی و احوالاتش داشته باشد، و بازیگری (به عنوان یک هنر) به روانشناس کمک می کند تا احوالات آدمی را به شکلی ملموس تر به او بشناساند.

کیمیا اکرمی بازیگر نقش محبوبه در سریال روزها ابدی

بازیگوشی های کیمیا اکرمی

کیمیا اکرمی که متولد دهه 70 است در خانه خیلی بازیگوش بوده و ظاهر این بازیگوشی ها حتی تا دوران دانشجویی او هم ادامه داشته طوری که اگر خانه می ماند نمی توانست درس بخواند. او درباره عکس بالا که در کتابخانه ملی گرفته شده است، نوشته: همیشه از اونایی بودم كه تو خونه بازیگوشی می كنن و كارشونو درست انجام نمی دن. برای همین صبح هایی كه می خوام درس بخونم یا روی مقاله ای كار كنم جمع می كنم می روم کتابخانه ملی، هم آرامش و جوی كه اونجا می گیرم و دوست دارم، هم گپ های كوتاه توی بوفه رو وقت استراحت.. میشه گفت یه سه سالی اینجا زندگی كرده ام.

کیمیا اکرمی بازیگر نقش محبوبه در سریال روزها ابدی

دوری از برادر

کیمیا که فقط یک برادر دارد مدتی از او دور بود تا این که برادرش از خارج به کشور بازگشت. این بازیگر برای عکس بالا نوشته است:سه سال پیش، لحظه ای كه بعد از پنج سال دوری داداش كوچولومو توی فرودگاه دیدم.. داداشی كه بهترین دوست كودكیم بود و صبح تا شب با هم می خندیدیم و رو سر و كول هم بودیم الان هشت ساله كاناداست و از من دوره ولی هنوزم هیچكی تو دنیا منو به اندازه اون نمی خندونه...

کیمیا اکرمی بازیگر نقش محبوبه در سریال روزها ابدی

بازی در نقش محبوبه در سریال روزهای ابدی

کیمیا اکرمی در شهریور و مهر سال 1393 در نمایشی طنز اثر نیل سایون با نام پزشک نازنین بازی کرد (عکس بالا) اما تا قبل از سریال روزهای ابدی به صورت جدی کار تلویزیونی را تجربه نکرده بود تا این که نقش محبوبه را برعهده گرفت و اتفاقا در کنار کارگردان مطرح ، جواد شمقدری، توانست نقش خودش را به زیبایی ایفا کند.

 

اکرمی تنها بازیگر کم تجربه سریال روزهای ابدی نیست و شمقدری برای نقش مهناز در این سریال نیز از یلدا افشارنیا کمک گرفته که تا قبل از این سابقه بازیگری نداشت.

 

اکرمی اگر بخواهد قطعا می تواند در سینما و تلویزیون حضور فعال تری داشته باشد چون نشان داده توانایی و استعداد این کار را دارد. حال باید منتظر ماند و دید آیا او در کارهای دیگر هم حاضز می شود یا خیر؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.