2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست

یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست

با یلدا افشارنیا که بازیگری را با نقش مهناز در سریال روزهای ابدی شروع کرده است، آشنا شوید.

دوات آنلاین -یلدا افشارنیا بازیگر جوانی است که برای اولین بار در تلویزیون در سریال روزهای ابدی ظاهر شده و اتفاقا نقش اصلی یعنی مهناز را برعهده گرفته است.

 

یلدا افشارنیا تا قبل از سریال روزهای ابدی تجربه بازیگری نداشت. او که جوان دهه هفتادی است به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت دنبال فرصتی بود تا وارد این رشته شود و بالاخره به خواسته اش رسید و نشان داد در این حرفه بسیار توانا است و استعداد زیادی دارد. او این شانس را داشت که اولین کار خود را زیر نظر کارگردانی کاربلد یعنی جواد شمقدری انجام بدهد.

 

تست دادن برای نقش مهناز در سریال روزهای ابدی

جواد شمقدری که برای نقش مهناز در سریال خود دنبال چهره ای تازه می گشت تصمیم گرفت از علاقه مندان تست بازیگری بگیرد و از میان آنها بهترین را برای این نقش انتخاب کند.

 

مهناز در روزهای ابدی بسیار مهم است و نقش کلیدی دارد  و همین امر انتخاب بازیگر را کمی دشوار می کرد. یلدا افشارنیا نیز مانند علاقه مندان دیگر به دفتر شمقدری رفت و تست بازیگری داد. او گفته است: وقتی تست دادم اصلا فکر نمی کردم قبول بشوم. روزی که برای تست دادن رفتم حتی نمی دانستم قرار است برای نقش اصلی سریال از من تست بگیرند. روزهای پر هیجانی را پشت سر گذاشتم.

 

شمقدری در نهایت افشارنیا را برای بازی در سریالش انتخاب کرد.

یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی

ویژگی های شخصیت مهناز از نظر یلدا افشارنیا

یلدا افشارنیا درباره شخصیت مهناز گفته است: مهناز کاراکتر دوست داشتنی، جسور و ماجراجو است که به نظر من همه او را دوست خواهند داشت.

 

این بازیگر درباره نزدیکی شخصیت خودش به این نقش نیز گفت: خیلی از هم فاصله ندارد. تفاوت دارد اما نه آنچنان. مهناز شخصیت بسیار مهربانی است.

 

افشارنیا درباره کار با شمقدری هم گفته: کار با آقای شمقدری خیلی خوب است. او خیلی همراه بازیگر است و به من خیلی کمک کرد.

 

سریال روزهای ابدی برای افشارنیا یک شروع محکم است و به احتمال زیاد در آینده درباره او بیشتر خواهیم شنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.