2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا راز نساء در سریال بیگانه ای با من است در آخر فاش می شود

آیا راز نساء در سریال بیگانه ای با من است در آخر فاش می شود

آیا بالاخره دست نساء فاش می شود و همه می فهمند او مینوی قلابی است؟ چه بر سر او خواهد آمد؟ تکلیف بچه ها چه می شود؟

دوات آنلاین -سریال بیگانه ای با من است سریالی پرماجرا و جذاب است که داستان اصلی آن بر سر دروغ زنی به نام نساء با بازی خوب شبنم قلی خانی است. این زن به دروغ خودش به جای زنی به نام مینو معرفی کرده است اما آیا دست او رو خواهد شد؟

 

خانواده امیرعلی عروس شان را ندیده اند و نمی دانند زنی که در این نقش ظاهر شده در واقع خدمتکار مینو بوده. مرگ امیرعلی هم باعث شده نساء در اجرای نقشه اش موفق تر شود. او تمام نشانه هایی را که از مینوی واقعی وجود دارد از بین برده و می برد.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

پشیمانی از یک دروغ

نساء ابتدا یک دروغ بزرگ گفت اما خیلی زود متوجه اشتباهش شد و سعی کرد با فرار از بیمارستان یا ترک خانه پدری امیرعلی به این ماجرا پایان بدهد اما هر با وسوسه مانع اش شد. او از کودکی در شرایط سختی زندگی کرده و اکنون این فرصت را یافته تا بتواند از ثروت خانواده ای دیگر برای خود و فرزند تازه به دنیا آمده اش استفاده کند و زندگی راحتی داشته باشد.

 

در این میان عذاب وجدان نساء را رها نمی کند. او خودش می داند چه خطایی مرتکب شده و خواب های پریشانی که می بیند و آشفتگی روانی که دارد هرگز او را آزاد و رها نخواهد گذاشت.

 

بیشتر بخوانید: شبنم قلی ‌خانی: نساء سال ها با اسم مینو زندگی می کند

 

نساء اکنون در بد مخمصه ای گرفتار شده است. او راه بازگشت به گذشته را ندارد. با دروغی که گفته و امیدی که در دل خانواده امیرعلی زنده کرده نمی تواند واقعیت را برملا کند.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

سرنخ هایی درباره مینوی واقعی

اگرچه نساء سعی کرده تمام سرنخ ها از مینوی واقعی را از بین ببرد اما این کار تقریبا محال است. مهم ترین سرنخ دوست امیرعلی است که نساء و مینو را می شناسد و از مینو عکس  هم دارد. حتی اگر این عکس ها و این شاهد نبود باز هم واقعیت را نمی توان برای همیشه پنهان کرد. پس سرانجام دست نساء رو خواهد شد اما مهم این است که بعد از آن چه اتفاقی می افتد. ضمن این که دروغ نسا به این زودی فاش نمی شود. 

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

بچه های مینو نساء چه می شوند

بعد از این که دست نساء رو شد موضوع بچه ها مطرح می شود. آن وقت است که والدین امیرعلی باید نوه واقعی شان را که کیلومترها دورتر از خودشان در بوشهر زندگی می کند پیدا کنند اما آیا چنین کاری ممکن است؟

 

برای پیدا کردن بچه واقعی امیرعلی چاره ای نیست جز این که شوهر نساء یا دوست خلافکار ا و که قصد داشت نوزاد نساء را بفروشد پیدا شوند و این کار هم محال نیست. البته سختی ها و گره های زیادی خواهد داشت اما خانواده امیرعلی می توانند در نهایت نوه خود را در آغوش بگیرند اما آنها با نساء چه خواهند کرد؟

 

طبیعی است که در ابتدا رفتار آنها با نساء بسیار تند خواهد بود اما این احتمال هم وجود دارد که بعد از پیدا شدن نوه خودشان کم کم نساء را ببخشند و از او و بچه اش نیز حمایت کنند.

 

در هر صورت هنوز یافتن پاسخ برای معماهای این سریال به طور کامل ممکن نیست و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/11/22
سلام به همگی سریال بیگانه ای با من است عالی بود و تبریک میگم به نویسنده و کارگردان و تهیه کننده ووووهنرپیشه های خوب و عالی خصوصا شبنم جان و پوراندوخت و مرحوم پورحسینی خلاصه عالی بود تو رو خدا فصل سوم این سریال را هم زودتر پخش کنید متشکرم
ناشناس 1399/11/20
سلام بنظرمن این فیلم فقط راه دورغ گفتن به مردم یادمیده چرابایدخانواده شهرابی که این همه بافرهنگ سرشناسن ساده باشن که هرچی نسامیگه باورکنن کسی که عروسش ندیده نبایدتحقق کنه ببینه راست میگه یادورغ بایداین فیلم یادمیده که بادورغ ونیرنگ کارمردم پیش میره
سلام 1399/11/20
به نظر اکثریت آشنایانی که من ازشون پرسیدم فقط چند قسمت اول این سریال قشنگ بود. و بعد از اون موجودات پلیدی مثل نساء و اکرم و یوسف و تیمور و جاوید و خانمی که همراهش فرار کرد، راحت تونستند پلیس رو دور بزنند و این پلیس حتی موضوع یاور و رفیقش رو نفهمید.این چیزا رو اگر که مردم تو جامعه می‌بینند دیگه دوست ندارند تو فیلم و سریال ها هم ببینند. درضمن اگر نساء بخواد حالا که اینهمه سال دروغ گفته و به لیلا و بقیه ظلم اینهمه کرده و باعث مرگ چندنفر مثل مریم و جاوید و یاور و... شده (هرچند آدم های گناهکاری باشند) شده، خودش واقعیت رو بگه، دقیقا مثل نوشدارو پس از مرگ سهراب و حتی ذره ای ارزش و اعتبار نداره. این زن طمعکار و طراح دروغ و نیرنگ و بی وجدان باید به بدترین شکل رسوا و بی آبرو بشه و اگر غیر از این باشه فقط تبلیغ بسیار خطرناکی برای جامعه خواهد داشت
ناشناس 1399/11/20
سلام خیلی سریال قشنگیه هرروز جذاب تر میشه
ناشناس 1399/11/19
این سریال به قول اکثر دوستان فقط برای خورد کردن اعصاب مردم درست شده. که با این همه ناراحتی ها و غصه ها که خودشون دارند، با دیدن این سریال حالشون بدتر بشه. کاملا مشخصه که نویسنده خواسته مثل سریال های کره ای یک سریال اعصاب خوردن بسازه غافل از اینکه داره مردم رو آزار میده. کلا این سریال مردم رو به دو گروه تقسیم کرده : یکی احمق و نادون و هالو مثل خانواده شهرابی و شخص صادق و احمد دوست امیرعلی و...... گروه دوم متقلب و حیله گر و نفرت انگیز مثل نساء و اکرم و تیمور و.... با این چیزهایی که ما دیدیم حتما آخر فیلم لیلا از سرطان میمیره که نویسنده و کارگردان بتونند نساء رو نجات بدهند. و گروه دوم متقلب و حیله گر و.... مثل نساء و اکرم و...
ناشناس 1399/11/17
سلام سریال خوبی ولی بایدواقعیت هرچه زودتر رو میشد واین مینو تقلبی به سزای اعمالش برسون اون حق لیلا رو ضایع کرد لیلا با این همه سختی بزرگ شد وامیرعلی درنازنعمت بزرگ شد
ناشناس 1399/11/17
سلام سلام خسته نباشی من این فیلم خیلی دوست دارم ولی برای لیلا خیلی حرص میخورم که اینقدر بدبختی میکشه
علی 1399/11/15
از خون دماغ شدن لیلا فهمیدم امشب فهمیدم که لیلا به سرطان خون مبتلا شده واحتمالا در اثر این بیماری تا اخر سریال فوت می کند وبسیار متا سف شدم وشاید احتیاج به تزریق مغز استخوان پیدا کند واز این را ه نسب او که شهرابی است مشخص می شود
ناشناس 1399/11/15
خیلی سریال بد،سریالی که می سازید یه خرده با محتوا باشه، و به درد آدم بخوره و بتونه ازش چیزی یاد بگیره،نه صرفا فقط وقت پر کنی باشه
ناشناس 1399/11/14
بسیار اعصاب خوردکنه...اعصابه آدمو به هم میریزه،تمومش کنین دیگه،تا حالا سر هیچ سریالی اینقد حرص نخورده بودم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.